Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Module tonen/verbergen afhankelijk van device

Module tonen/verbergen afhankelijk van device

19 feb 2015 15:44
#1
Ik zou graag modules op een website willen tonen c.q. verbergen indien een bezoeker de website benadert via desktop, tablet dan wel mobile. Lijkt me iets wat je per module in de suffix zou willen regelen. Zit ik dan op de goede weg?

Zo wil ik een module wel tonen op desktop en tablet en niet op een mobile, en een andere module juist weer wel op een mobile, maar niet op een desktop en tablet.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
  • n.assmann
  • n.assmann's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 25

Module tonen/verbergen afhankelijk van device

23 feb 2015 07:24
#2
Met de advanced module manager (zie www.nonumber.nl/extensions/advancedmodulemanager ) kan je modules per type koppelen. Je hebt de keuze uit mobile, desktop, of specifiek. Je kan niet op breedte selecteren. Het is dus niet mogelijk om bij een landscape tablet wel een module te tonen en bij portrait niet. Dit kan wel als je in CSS3 media queries gebruikt.

Success,

Dutch-HTML.nl
Dutch-HTML.nl
Joomla templates, componenten en upgrade naar Joomla 3.4
K.v.K. Amsterdam 33303476
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.146 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie