Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
externe site binnen eigen site met optie Retour vorig scherm
23 feb 2015 17:36
(weet niet of ik de juiste categorie heb gekozen)
Hallo, ik wil vanuit mijn site de mogelijkheid voor bezoekers om tijdelijk naar een andere site te kunnen, waarbij voor bezoeker duidelijk is dat ook nog steeds op mijn site. Ik heb wat gespeeld met menu-item / wrapper, maar kom er nog niet uit. Geval is ook dat mijn site een ondersteunende site is voor bedoelde andere site. Heb daarvoor dezelfde logo aangehouden. Krijg dan 2x dezelfde logo onder elkaar, en dat is geen gezicht natuurlijk.
Wil dus 'schoon scherm' hebben waar bezoeker de andere site ziet (en daar de webshop in kan) en toch bij mijn menu kan, maar niet 2x het logo ziet onder elkaar. ............... is het nog duidelijk?
heb een screenprint bijgevoegd - misschien dat die het duidelijker maakt.
Bedankt, Jan
Hallo, ik wil vanuit mijn site de mogelijkheid voor bezoekers om tijdelijk naar een andere site te kunnen, waarbij voor bezoeker duidelijk is dat ook nog steeds op mijn site. Ik heb wat gespeeld met menu-item / wrapper, maar kom er nog niet uit. Geval is ook dat mijn site een ondersteunende site is voor bedoelde andere site. Heb daarvoor dezelfde logo aangehouden. Krijg dan 2x dezelfde logo onder elkaar, en dat is geen gezicht natuurlijk.
Wil dus 'schoon scherm' hebben waar bezoeker de andere site ziet (en daar de webshop in kan) en toch bij mijn menu kan, maar niet 2x het logo ziet onder elkaar. ............... is het nog duidelijk?
heb een screenprint bijgevoegd - misschien dat die het duidelijker maakt.
Bedankt, Jan
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- janjan
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
23 feb 2015 19:28
Ik denk dat je dat kan oplossen met een tweede template.
En dan het menu-item van die wrapper koppelen aan het tweede template.
Dat tweede template pas je dan aan, zodat alleen het menu is te zien, maar dan zonder het logo erboven.
En dan het menu-item van die wrapper koppelen aan het tweede template.
Dat tweede template pas je dan aan, zodat alleen het menu is te zien, maar dan zonder het logo erboven.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
24 feb 2015 21:11
Dankjewel WoodyF4u. Ik heb een paar templates uitgeprobeerd. Menu-item daarnaar laten verwijzen. Steeds zelfde resultaat: in een nieuw scherm (ander tabblad in mijn browser) wordt de site waarnaar ik verwijs / die ik toegankelijk maak, zichtbaar. Da's ok. Alleen daarboven enkel de vlaggetjes van de talen (Ned en Eng) zichtbaar; niet het menu.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou dus in hetzelfde tabblad van de browser willen blijven en dan met een menu van mijn website erboven.
heb weer screenprint bijgevoegd
Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou dus in hetzelfde tabblad van de browser willen blijven en dan met een menu van mijn website erboven.
heb weer screenprint bijgevoegd
- janjan
- Bekend met Joomla!NL
25 feb 2015 10:15
Toon je die tweede site wel via een Wrapper op de hoofdsite?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
25 feb 2015 10:25
Als ik het zo bekijk moet je je menu-module nog toewijzen aan het menu-item "webshop". Dan krijg je je menu ook boven de wrapper/i-frame van de webshop.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
25 feb 2015 21:10
ja, via wrapper. Zie screenrpint menu-item.
- janjan
- Bekend met Joomla!NL
25 feb 2015 21:15
Romke:
mogelijk dat daar iets niet goed zit. Je zegt: "je menu-module nog toewijzen aan het menu-item "webshop"".
?? hier de screenprint. Heb wel gedepubliceerd, want wil niet een moduleblokje zichtbaar hebben op de site.
......... doe ik iets verkeerd?
mogelijk dat daar iets niet goed zit. Je zegt: "je menu-module nog toewijzen aan het menu-item "webshop"".
?? hier de screenprint. Heb wel gedepubliceerd, want wil niet een moduleblokje zichtbaar hebben op de site.
......... doe ik iets verkeerd?
- janjan
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.802 seconden