Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Overrides payment/shipment select
Overrides payment/shipment select
09 mrt 2015 10:38 - 09 mrt 2015 19:30
Hallo,
Ik vroeg me af of er iemand is die mij kan helpen met het maken van een override voor het verbergen van de betaal/verzendmethode opslaan balk. ik wil dat je simpel op het knopje drukt en het dan automatisch word opgeslagen en dan je niet extra op opslaan moet te drukken.. want mensen doen dit niet.
De site waaraan ik aan het werken ben is lvblab.nl/topwijnthuis/cart in de cart pagina. En het is een 3.3 site. Ik weet al dat de pagina's die een override moeten hebben "select_shipment.php" en "select_payment.php" heten. Ik heb de bestanden toegevoegd.

Edit Jelle.
Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie
forumregels
.
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
Ik vroeg me af of er iemand is die mij kan helpen met het maken van een override voor het verbergen van de betaal/verzendmethode opslaan balk. ik wil dat je simpel op het knopje drukt en het dan automatisch word opgeslagen en dan je niet extra op opslaan moet te drukken.. want mensen doen dit niet.
De site waaraan ik aan het werken ben is lvblab.nl/topwijnthuis/cart in de cart pagina. En het is een 3.3 site. Ik weet al dat de pagina's die een override moeten hebben "select_shipment.php" en "select_payment.php" heten. Ik heb de bestanden toegevoegd.
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.

Edit Jelle.

Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
Laatst bewerkt 09 mrt 2015 19:30 door Jelle.
Discussie gesloten.
- kash2011
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 mrt 2015 09:53
Het is niet meer nodig om een override te maken. Heb onderhand een oplossing gevonden. Bedankt als je gekeken hebt.
Discussie gesloten.
- kash2011
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 mrt 2015 10:00
Edit Astrid: Ik heb opgelost uit de titel gehaald. Graag knop niet gebruiken als er geen oplossing gegeven is, zie ook
dit
.
Fijn dat het opgelost is.
Wil je de oplossing ook nog even hier neerzetten? Dan hebben andere leden dezelfde vraag er ook iets aan.
Fijn dat het opgelost is.
Wil je de oplossing ook nog even hier neerzetten? Dan hebben andere leden dezelfde vraag er ook iets aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
16 mrt 2015 10:04
Ik had ontdekt dat de knoppen die je gebruikt beiden werken om de betaal en verzendmethode op te slaan. Dus ik heb in de css een van de knoppen op " display: none; " gezet en nu heb ik er geen last meer van. de andere knop heb ik doormiddel van css onder de methodes gezet voor een schonere uitstraling.
Discussie gesloten.
- kash2011
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.748 seconden