Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost De customizer opent niet
De customizer opent niet
25 mrt 2015 13:45
Ik heb het volgende probleem:
In template beheer kan ik alles doen echter kan ik de stijl in de customizer niet aanpassen. Indien ik op de customizer click blijft de in progress wheel doordraaien en dit eindigt niet.
In template beheer kan ik alles doen echter kan ik de stijl in de customizer niet aanpassen. Indien ik op de customizer click blijft de in progress wheel doordraaien en dit eindigt niet.
- Ronald Geurtsen
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
De customizer opent niet
25 mrt 2015 14:01
Controleer eerst even bij de maker van het template of er misschien een recentere versie van te krijgen is.
Het kan zijn dat een nieuwere versie dit wel mogelijk maakt, omdat Joomla! ondertussen ook is doorontwikkeld.
Het kan zijn dat een nieuwere versie dit wel mogelijk maakt, omdat Joomla! ondertussen ook is doorontwikkeld.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
De customizer opent niet
25 mrt 2015 14:06
Over welke template gaat het?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
De customizer opent niet
25 mrt 2015 14:09 - 25 mrt 2015 14:38
Het is de Yootheme Organic template. Er staat wel een nieuwe versie klaar voor update maar ik weet niet hoe ik deze kan updaten.
De template heb ik van iemand verkregen. Ik heb dus geen account bij Yoothemes. Dit wil ik wel kopen echter alleen als ik zeker weet dat dat mijn probleem oplost.
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
De template heb ik van iemand verkregen. Ik heb dus geen account bij Yoothemes. Dit wil ik wel kopen echter alleen als ik zeker weet dat dat mijn probleem oplost.
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
- Ronald Geurtsen
- Joomla!NL ontdekker
-
De customizer opent niet
25 mrt 2015 14:40
Dan heb je dus een illegale template. En ja, het aanschaffen en updaten van de template lost je probleem zeker op. En zo niet, dan heb je ook recht op ondersteuning van Yootheme.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Ronald Geurtsen
- Joomla!NL ontdekker
-
De customizer opent niet
25 mrt 2015 15:12
Is dat een vraag of een vorm van verbazing?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Ronald Geurtsen
- Joomla!NL ontdekker
-
De customizer opent niet
26 mrt 2015 13:10
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.785 seconden