Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tijdnotering bij 'gemaakt' datum onzichtbaar maken
Tijdnotering bij 'gemaakt' datum onzichtbaar maken
25 mrt 2015 15:36
Hallo,
Op mijn website heb ik ingesteld dat de 'gemaakt' datum zichtbaar is. Alleen staat daar ook een tijd bij en ik zou graag alleen de datum willen zien. Is er ook een manier op deze tijdsnotering op één of andere manier onzichtbaar te maken?
Op mijn website heb ik ingesteld dat de 'gemaakt' datum zichtbaar is. Alleen staat daar ook een tijd bij en ik zou graag alleen de datum willen zien. Is er ook een manier op deze tijdsnotering op één of andere manier onzichtbaar te maken?
- Inge_123
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
25 mrt 2015 18:31
Ik weet zo niet welk dateformat er gebruikt wordt, maar het eenvoudigste kan je het doen met een
taaloverride
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2015 11:54 - 30 mrt 2015 11:55
Bedankt. Ik heb het artikel gelezen en opgevolgd, helaas zonder resultaat. Waarschijnlijk wordt er een ander dateformat gebruikt dan denk ik. Kun je dat zien met firebug?
Dit is de link naar de website. Home de homepagina staat de tijd bij agenda, maar zodra je op de titel klikt niet meer. Daar staat het zoals ik het het graag zou willen.
Misschien heb je nog een idee hoe ik dit op kan lossen?
Dit is wat ik gedaan heb:
DATE_FORMAT_LC2
l d F Y H:i
veranderd naar:
d F Y
Dit is de link naar de website. Home de homepagina staat de tijd bij agenda, maar zodra je op de titel klikt niet meer. Daar staat het zoals ik het het graag zou willen.
Misschien heb je nog een idee hoe ik dit op kan lossen?
Dit is wat ik gedaan heb:
DATE_FORMAT_LC2
l d F Y H:i
veranderd naar:
d F Y
- Inge_123
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
30 mrt 2015 12:30
Zo te zien gebruik je een categorie module en dan kan je het gewoon instellen bij je module.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.739 seconden