Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
DJ template of lay-out in NL
02 apr 2015 15:17
He
Wie kan mij helpen (of linken) naar een leuke DJ template of lay-out in NL.
Ik heb er een paar gevonden, maar deze zijn in het Duits. En ik heb nog niet kunnen uitzoeken wat daar de mogelijkheden van zijn gezien ze niet allemaal een demo (of niet werken) hebben.
Liefst iets waar alles in zit maar die ik kan uitwerken naar mijn idee en in de tijd.
Gr.
Eric
Wie kan mij helpen (of linken) naar een leuke DJ template of lay-out in NL.
Ik heb er een paar gevonden, maar deze zijn in het Duits. En ik heb nog niet kunnen uitzoeken wat daar de mogelijkheden van zijn gezien ze niet allemaal een demo (of niet werken) hebben.
Liefst iets waar alles in zit maar die ik kan uitwerken naar mijn idee en in de tijd.
Gr.
Eric
Gr.
Dj Eric Van Praet
Dj Eric Van Praet
Discussie gesloten.
- Dj Eric Van Praet
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 apr 2015 15:47
Wat is een DJ layout? Zegt mij namelijk niets.
De meeste demo's van templates worden met een bepaald thema weergegeven wat niet betekent dat je er dan zelf geen ander thema aan kan geven. Dus wellicht staar je je nu blind op een thema terwijl er enorm veel templates zijn die je zou kunnen gebruiken.
En de taal van de website bepaal je zelf aan de hand van je pakket van Joomla! dat je gebruikt (Engels, Nederlands of een andere taal).
De meeste demo's van templates worden met een bepaald thema weergegeven wat niet betekent dat je er dan zelf geen ander thema aan kan geven. Dus wellicht staar je je nu blind op een thema terwijl er enorm veel templates zijn die je zou kunnen gebruiken.
En de taal van de website bepaal je zelf aan de hand van je pakket van Joomla! dat je gebruikt (Engels, Nederlands of een andere taal).
Discussie gesloten.
- David
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
02 apr 2015 16:18
U weet niet wat een Dj layout is? Iemand die muziek mix op een radio bijvoorbeeld.
Gr.
Dj Eric Van Praet
Dj Eric Van Praet
Discussie gesloten.
- Dj Eric Van Praet
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 apr 2015 16:23
Onder een lay out versta ik een template en niet een mengpaneel...
Heb je anders een voorbeeld van een DJ lay-out? Misschien kunnen we er dan wat mee...
Heb je anders een voorbeeld van een DJ lay-out? Misschien kunnen we er dan wat mee...
Discussie gesloten.
- David
-
-
- Webneus 2
02 apr 2015 16:40
Beste
Ik spreek hier toch niet over een mengpaneel, maar over een Dj. Voorbeeld:
www.google.be/search?q=joomla+dj+templat...ed=0CC4QsAQ#imgdii=_
Ik spreek hier toch niet over een mengpaneel, maar over een Dj. Voorbeeld:
www.google.be/search?q=joomla+dj+templat...ed=0CC4QsAQ#imgdii=_
Gr.
Dj Eric Van Praet
Dj Eric Van Praet
Discussie gesloten.
- Dj Eric Van Praet
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 apr 2015 16:45
Ik zie aan die templates niets bijzonders dat het speciaal om een DJ lay out gaat.
Dit zijn gewoon templates met plaatjes van een DJ, meer niet.
Je kunt in principe elke template nemen die je wilt en die voorzien van plaatjes van een DJ, een nachtclub, een mengpaneel, etc.
Dit zijn gewoon templates met plaatjes van een DJ, meer niet.
Je kunt in principe elke template nemen die je wilt en die voorzien van plaatjes van een DJ, een nachtclub, een mengpaneel, etc.
Discussie gesloten.
- David
-
-
- Webneus 2
02 apr 2015 16:52
oké, goed.
Het is niet zo dat jullie zelf, of ergens waar jullie weten waar te vinden, dat er een Nederlandstalige versies van zijn. Want daar gaat het bij mij het meeste om.
Het is niet zo dat jullie zelf, of ergens waar jullie weten waar te vinden, dat er een Nederlandstalige versies van zijn. Want daar gaat het bij mij het meeste om.
Gr.
Dj Eric Van Praet
Dj Eric Van Praet
Discussie gesloten.
- Dj Eric Van Praet
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 apr 2015 16:58
Ik begrijp even niet waarom je vraagt om een Nederlandse versie, een template is namelijk niet taalgebonden.
Het enige dat kan gebeuren is dat bepaalde standaard zaken van Joomla! (bijv. het inlogformulier, of de zoekfunctie) in de taal komen te staan van het pakket van Joomla! dat je gebruikt. Hier kun je de Nederlandstalige versie downloaden.
De teksten die je in de voorbeelden ziet staan, zijn vaak in de taal van de ontwikkelaar of soms Lorem Ipsum (een niet bestaande taal). De vullen van de website (de content) zul je zelf moeten plaatsen en dan kan in elke taal die je maar wilt.
Laat je dus niet misleiden door de taal van de template: als jij hem download en gebruikt, komt daar de taal in te staan die jij kiest.
Het enige dat kan gebeuren is dat bepaalde standaard zaken van Joomla! (bijv. het inlogformulier, of de zoekfunctie) in de taal komen te staan van het pakket van Joomla! dat je gebruikt. Hier kun je de Nederlandstalige versie downloaden.
De teksten die je in de voorbeelden ziet staan, zijn vaak in de taal van de ontwikkelaar of soms Lorem Ipsum (een niet bestaande taal). De vullen van de website (de content) zul je zelf moeten plaatsen en dan kan in elke taal die je maar wilt.
Laat je dus niet misleiden door de taal van de template: als jij hem download en gebruikt, komt daar de taal in te staan die jij kiest.
Discussie gesloten.
- David
-
-
- Webneus 2
02 apr 2015 17:06
Oke, bedankt voor de uitleg. Nu weet ik al iets meer.
Gr.
Dj Eric Van Praet
Dj Eric Van Praet
Discussie gesloten.
- Dj Eric Van Praet
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 apr 2015 17:10
Een template is uiteraard veel meer dan alleen de "plaatjes". De plaatjes kun je immers gemakkelijk vervangen en kleuren e.d. zijn meestal eenvoudig aan te passen.
Als je toch een voorbeeld zoekt van een template die past bij een DJ, dan is deze misschien wat voor je: demo.joomlashine.com/joomla-templates/jsn_venture/pro/
Als je toch een voorbeeld zoekt van een template die past bij een DJ, dan is deze misschien wat voor je: demo.joomlashine.com/joomla-templates/jsn_venture/pro/
Discussie gesloten.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.757 seconden