Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Mobiele weergave van tabellen fout
Mobiele weergave van tabellen fout
15 apr 2015 23:03 - 16 apr 2015 08:39
[strike]Hallo allemaal, ik heb de site
www.vvophemert.nl
gemaakt op basis van J3.4.1 en de template in Artisteer en alles getest in Firefox.
Nu is het zo dat de achtergrondfoto van de site in IE11 schokt bij het scrollen en in Chrome flitst de achtergrond bij het schakelen naar een ander scherm en het logo schiet even naar links.
Ik heb een soortgelijk artikel gelezen over flitsen en een stukje code uit de template gehaald maar helaas heeft dat geen effect gehad.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/4848...-klik-op-menu#114984 [/strike]
Daarnaast heb ik het probleem dat de tabel die staat op www.vvophemert.nl/clubinformatie/trainingsschema niet "resized" op een gsm en dus niet goed wordt weergegeven.
Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast, zodat hij past bij het onderwerp van je vraag.
Nu is het zo dat de achtergrondfoto van de site in IE11 schokt bij het scrollen en in Chrome flitst de achtergrond bij het schakelen naar een ander scherm en het logo schiet even naar links.
Ik heb een soortgelijk artikel gelezen over flitsen en een stukje code uit de template gehaald maar helaas heeft dat geen effect gehad.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/4848...-klik-op-menu#114984 [/strike]
Daarnaast heb ik het probleem dat de tabel die staat op www.vvophemert.nl/clubinformatie/trainingsschema niet "resized" op een gsm en dus niet goed wordt weergegeven.
Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast, zodat hij past bij het onderwerp van je vraag.
- scuba-pinki
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
15 apr 2015 23:17
Op je eerste vragen heb ik geen antwoord.
m.b.t de tabel. je gebruikt vaste breedtes etc en de traditonele td tages etc.
Beter is om een tabel in divs en via css op te maken.
Google
P.S. maak per vraag altijd een apart topic aan. Is voor het overzicht en zoekfunctie duidelijker voor jezelf, voor het desbetreffende topic en de zoekfunctie voor andere leden.
m.b.t de tabel. je gebruikt vaste breedtes etc en de traditonele td tages etc.
Beter is om een tabel in divs en via css op te maken.
P.S. maak per vraag altijd een apart topic aan. Is voor het overzicht en zoekfunctie duidelijker voor jezelf, voor het desbetreffende topic en de zoekfunctie voor andere leden.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
16 apr 2015 08:38
Zoals Romke al aangeeft: graag 1 onderwerp per vraag. Maak voor je vraag over het schokken even een nieuw draadje aan s.v.p.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 apr 2015 09:49
Goedemorgen Astrid, ja dat zal ik doen.
Wat mij betreft kan deze topic worden afgesloten, ik kan de groene knop om af te sluiten nergens zien staan
Wat mij betreft kan deze topic worden afgesloten, ik kan de groene knop om af te sluiten nergens zien staan
- scuba-pinki
- Nieuw op Joomla!NL
16 apr 2015 10:15
Die knop zie je pas nadat je je laatste reactie hebt gepost.
Dus als de reactie van Romke voor jou de oplossing is, dan klik je daar op de knop. Je moet nu nog wel een keer een reactie geven omdat de laatste reactie nu van mij is en niet van jou.
Als het draadje gewoon gesloten moet worden zonder oplossing, dan kan je dat gewoon aangeven en dan sluit een van de moderators het draadje.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Dus als de reactie van Romke voor jou de oplossing is, dan klik je daar op de knop. Je moet nu nog wel een keer een reactie geven omdat de laatste reactie nu van mij is en niet van jou.
Als het draadje gewoon gesloten moet worden zonder oplossing, dan kan je dat gewoon aangeven en dan sluit een van de moderators het draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 apr 2015 10:45
Okay, dus bij deze kan het topic worden gesloten.
- scuba-pinki
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden