Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template flitst en schokt in IE en chrome
16 apr 2015 09:51 - 16 apr 2015 09:53
Hallo allemaal, ik heb de site
www.vvophemert.nl
gemaakt op basis van J3.4.1 en de template in Artisteer en alles getest in Firefox.
Nu is het zo dat de achtergrondfoto van de site in IE11 schokt bij het scrollen en in Chrome flitst de achtergrond bij het schakelen naar een ander scherm en het logo schiet even naar links.
Ik heb een soortgelijk artikel gelezen over flitsen en een stukje code uit de template gehaald maar helaas heeft dat geen effect gehad.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/4848...-klik-op-menu#114984
Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ?
Nu is het zo dat de achtergrondfoto van de site in IE11 schokt bij het scrollen en in Chrome flitst de achtergrond bij het schakelen naar een ander scherm en het logo schiet even naar links.
Ik heb een soortgelijk artikel gelezen over flitsen en een stukje code uit de template gehaald maar helaas heeft dat geen effect gehad.
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/4848...-klik-op-menu#114984
Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ?
- scuba-pinki
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
16 apr 2015 09:56
Ja, de oorzaak is Artisteer, maar daar schiet je niet veel mee op
Kijk eens of het helpt als je deze definitie aanpast als volgt:
Kijk eens of het helpt als je deze definitie aanpast als volgt:
Code:
#art-main {
background: url("../images/page.jpeg") no-repeat fixed center top / cover #cbcbc8;
cursor: default;
font-family: Calibri,Arial,"Arial Unicode MS",Helvetica,sans-serif;
font-size: 13px;
font-style: normal;
font-weight: normal;
left: 0;
margin: 0 auto;
min-height: 100%;
overflow: hidden;
position: relative;
top: 0;
width: 100%;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 apr 2015 11:36
Hallo Astrid,
ik heb dit aangepast in de CSS file van de template, helaas werkt het niet.
ik heb dit aangepast in de CSS file van de template, helaas werkt het niet.
- scuba-pinki
- Nieuw op Joomla!NL
16 apr 2015 11:45
Blijft gokken. Maar probeer eens om die regel background daar te verwijderen en toe te voegen aan deze:
Code:
html, body {
height: 100%;
background: url("../images/page.jpeg") no-repeat fixed center top / cover #cbcbc8;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
16 apr 2015 12:05 - 16 apr 2015 12:10
Toen was de achtergrond weg in IE, het lijkt wel of ie de pagina compleet opnieuw neerzet en daarbij even van de leg is.
Ik heb de template weer even teruggezet naar de eerste wijziging die je doorgaf.
Ik heb de template weer even teruggezet naar de eerste wijziging die je doorgaf.
- scuba-pinki
- Nieuw op Joomla!NL
16 apr 2015 12:47
Hier
hetzelfde probleem, maar ik kan er geen chocola van maken. Misschien je vraag eens bij Artisteer neerleggen?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
08 jun 2015 19:26
Hallo,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
08 jun 2015 19:34
Nee, dit is helaas nog steeds niet opgelost. Probleem bij Artisteer neergelegd maar die komen er ook niet uit.
Ze hebben me eerst de header in een aparte container geplaatst maar dat had geen effect, daarna heb ik de achtergrond afbeelding verkleind maar dat had ook geen enkele zin. Toen wist Artisteer het niet meer.
Leuk zo'n commercieel programma
Als iemand nog een heldere ingeving heeft......
Ze hebben me eerst de header in een aparte container geplaatst maar dat had geen effect, daarna heb ik de achtergrond afbeelding verkleind maar dat had ook geen enkele zin. Toen wist Artisteer het niet meer.
Leuk zo'n commercieel programma
Als iemand nog een heldere ingeving heeft......
- scuba-pinki
- Nieuw op Joomla!NL
08 jun 2015 19:37 - 08 jun 2015 19:42Dat is erg jammer en als de makers er al niet uit komen. En als je bedenkt dat er voor joomla hele mooie templates zijn te verkrijgen voor niets dan wist ik het wel.Nee, dit is helaas nog steeds niet opgelost. Probleem bij Artisteer neergelegd maar die komen er ook niet uit.
Misschien dat er hier nog iemand een idee heeft.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 jun 2015 08:57
Nog even een gokje: Deze definitie op regel 434 in je template.css is heel vreemd. Kijk eens wat er gebeurt als je die uitzet als volgt:
Code:
/*.custom-responsive .art-header {
background-image: url("../images/object1399426131.png"), url("../images/header.png");
background-position: 19px 6px, center top;
}*/
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden