Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Sticky Footer
Sticky Footer
18 apr 2015 14:39 - 18 apr 2015 14:46
Beste forumleden,
Ik ben nu een tijdje aan het experimenteren geweest met een sticky footer. Ik heb vele artikelen gelezen over div / wrapper en bepaalde hoogtes meegeven maar ik krijg het helaas echt niet voor elkaar.
Zou iemand mij de code kunnen geven en uit kunnen leggen waar ik de code exact moet toevoegen zodat de footer(waar mijn copyright tekst staat) altijd onderaan de pagina staat. (op mobile view bijvoorbeeld komt er onder de footer nog een stuk zwart)
Mijn site is: dit
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik ben nu een tijdje aan het experimenteren geweest met een sticky footer. Ik heb vele artikelen gelezen over div / wrapper en bepaalde hoogtes meegeven maar ik krijg het helaas echt niet voor elkaar.
Zou iemand mij de code kunnen geven en uit kunnen leggen waar ik de code exact moet toevoegen zodat de footer(waar mijn copyright tekst staat) altijd onderaan de pagina staat. (op mobile view bijvoorbeeld komt er onder de footer nog een stuk zwart)
Mijn site is: dit
Alvast bedankt voor de moeite!
- crazy_mikew
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Sticky Footer
18 apr 2015 17:19
Hoi,
Wat bedoel jij met sticky footer, bedoel je dat de footer mee scrolt aan de onderkant van je scherm? Want dat is wat ik eruit opmaak.
Overigens komt de donkere kleur onder de footer door de background-color die je opgegeven hebt voor je body. Staat in je de stylesheet template.css op regel 34. Gaat om de regel: background-color: #222;
Wat bedoel jij met sticky footer, bedoel je dat de footer mee scrolt aan de onderkant van je scherm? Want dat is wat ik eruit opmaak.
Overigens komt de donkere kleur onder de footer door de background-color die je opgegeven hebt voor je body. Staat in je de stylesheet template.css op regel 34. Gaat om de regel: background-color: #222;
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Sticky Footer
18 apr 2015 17:41 - 18 apr 2015 17:41
Ik wil graag dat de footer het laatste op de pagina is. Soms als de pagina inhoud klein is dan komt de footer een stuk omhoog waardoor er ruimte onder de footer komt.
- crazy_mikew
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Sticky Footer
18 apr 2015 19:03
Dit maakt je footer sticky, maar dan zal je nog wel iets meer aan moeten passen:
Code:
#fav-copyrightwrap {
background: none repeat scroll 0 0 #ffffff;
bottom: 0;
position: fixed;
width: 100%;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden