Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Geen nieuw artikel na categorielijst
Geen nieuw artikel na categorielijst
25 apr 2015 13:20
Hallo
In een menu maak ik een link naar een Categorielijst. Als ik vervolgens op deze link klik verschijnt inderdaad keurig een lijst uit die ene categorie alleen verschijnt er ook de optie:
Nieuw (nieuw artikel versturen)...en dat wil ik dus niet. Iemand een idee hoe ik dit UIT zet ???
Bruno
In een menu maak ik een link naar een Categorielijst. Als ik vervolgens op deze link klik verschijnt inderdaad keurig een lijst uit die ene categorie alleen verschijnt er ook de optie:
Nieuw (nieuw artikel versturen)...en dat wil ik dus niet. Iemand een idee hoe ik dit UIT zet ???
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Bruno
- bruno-01
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
25 apr 2015 14:02 - 25 apr 2015 17:55
Waarschijnlijk heb je aan het toegangsniveau (publiek ?) meer rechten gehangen dan nodig.
Daardoor is de bezoeker nu in staat om een nieuw artikel te maken.
Kijk dus bij de opties van Artikelbeheer en bij de toegangsniveaus van Gebruikersbeheer om er achter te komen wat je hebt aangepast.
Daardoor is de bezoeker nu in staat om een nieuw artikel te maken.
Kijk dus bij de opties van Artikelbeheer en bij de toegangsniveaus van Gebruikersbeheer om er achter te komen wat je hebt aangepast.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
25 apr 2015 14:48
Klopt ! Opgelost....
....alleen moet ik dan iets anders gaan verzinnen. Ben bezig met community builder waarbij geregistreerde wel een "blog" mogen aanmaken maar het niet de bedoeling is om op de "blog overzichtpagina" (dat is dus die categorielijst) ook weer een artikel te maken.
Aangezien dit dan weer een andere probleem is en het niet de bedoeling is om meer vragen te stellen in 1 "draadje" ga ik hier mee aan de slag...
Bedankt voor de reactie ! ben toch weer een stukje verder gekomen ..
....alleen moet ik dan iets anders gaan verzinnen. Ben bezig met community builder waarbij geregistreerde wel een "blog" mogen aanmaken maar het niet de bedoeling is om op de "blog overzichtpagina" (dat is dus die categorielijst) ook weer een artikel te maken.
Aangezien dit dan weer een andere probleem is en het niet de bedoeling is om meer vragen te stellen in 1 "draadje" ga ik hier mee aan de slag...
Bedankt voor de reactie ! ben toch weer een stukje verder gekomen ..
- bruno-01
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
25 apr 2015 14:59
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.627 seconden