Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Scroll balken verdwijnen bij gallery Helix3
Scroll balken verdwijnen bij gallery Helix3
30 apr 2015 15:36
In het Helix3 template heb je de mogelijkheid om via hun shortcodes een gallery op te nemen.
Op deze pagina vindt je hiervan een voorbeeld.
Als je over de foto's hovert heb je de indruk dat je er op kunt klikken. Doe je dat dan verdwijnen in ,in iedere geval IE en GC, de scrollbalken verdwjinen en zit het scherm 'vast'. Bij FF ervaar ik dat probleem net.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat is eventueel de oplossing?
Op deze pagina vindt je hiervan een voorbeeld.
Als je over de foto's hovert heb je de indruk dat je er op kunt klikken. Doe je dat dan verdwijnen in ,in iedere geval IE en GC, de scrollbalken verdwjinen en zit het scherm 'vast'. Bij FF ervaar ik dat probleem net.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat is eventueel de oplossing?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Romke
-
Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
-
30 apr 2015 16:01
Aanvulling. Ook in FF komt het toch voor. Echter wanneer je weer op de foto klikt dan zijn de scrollbars weer terug. Vreemd fenomeen. Ik houd mij voor eventuele oplossingen aanbevolen.
Alvast dank.
Alvast dank.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
-
30 apr 2015 18:25
Kleine zoektocht levert
dit
op.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 apr 2015 18:33
Dat werpt inderdaad even een ander licht op de zaak. Maar het is niet geheel waar. Een aantal shortcodes werken ook nog wel op Helix3, ben momenteel diverse aan het uittesten. Maar het kan dus zijn dat bepaalde het niet doen, maar dan weet ik waar het aanligt.
P.S. had ook al het forum van joomshaper doorgespit, maar soms is het even lastig zoeken en is ook niet echt een duidelijk forum.
In ieder geval wederom bedankt Astrid.
Romke.
P.S. had ook al het forum van joomshaper doorgespit, maar soms is het even lastig zoeken en is ook niet echt een duidelijk forum.
In ieder geval wederom bedankt Astrid.
Romke.
Groeten, Romke
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.702 seconden