Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost display op tablet (en mobiel?) niet goed.
display op tablet (en mobiel?) niet goed.
03 mei 2015 12:45
op
test.smelnesport.nl
ben ik bezig met de opbouw van een nieuwe site voor smelnesport (nu nog j2.5) naar 3.4.1. Voor het onderdeel van de uitslagen maak ik gebruik van het component joomsports.
Op mijn kleine Samsung Galaxy tablet komt een module van joomsport (uitslagen) niet goed te voorschijn. Kijk in het menu onder test. (evt. ook onder competities, Voetbalzaterdag, Drachtster Boys. Ben nog wat aan het spelen met de juiste lay-outs)
Ik maak hierbij nu gebruik van het helix3 template van Joomshaper.
Heeft iemand enig idee, wat hier precies aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen. tot nu alle overige zaken worden naar behoren op de tablet getoond. Via de hulpsites hoe je site te zien is op een mobiele telefoon, blijkt ook dat op mobiele telefoons het euvel ook voorkomt.
Wederom alvast dank voor het meekijken en mogelijke opties.
Op mijn kleine Samsung Galaxy tablet komt een module van joomsport (uitslagen) niet goed te voorschijn. Kijk in het menu onder test. (evt. ook onder competities, Voetbalzaterdag, Drachtster Boys. Ben nog wat aan het spelen met de juiste lay-outs)
Ik maak hierbij nu gebruik van het helix3 template van Joomshaper.
Heeft iemand enig idee, wat hier precies aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen. tot nu alle overige zaken worden naar behoren op de tablet getoond. Via de hulpsites hoe je site te zien is op een mobiele telefoon, blijkt ook dat op mobiele telefoons het euvel ook voorkomt.
Wederom alvast dank voor het meekijken en mogelijke opties.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
04 mei 2015 08:32
Dit is de boosdoener:
Ik weet zo geen css aanpassing, maar misschien kan je het instellen bij de module. Anders zou ik een override maken van de view van de module omdat ik denk dat die regel daar "hard" in staat.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Ik weet zo geen css aanpassing, maar misschien kan je het instellen bij de module. Anders zou ik een override maken van de view van de module omdat ik denk dat die regel daar "hard" in staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 mei 2015 10:17
Astrid, dank je wel
betreffende deel "
" weggehaald en nu is de display op mijn tablet inderdaad goed. Nog wel even bij het core-bestand weggehaald, maar wanneer ik de definitieve site opbouw (is nu alleen maar test) zal ik mij weer eens beter verdiepen in de overrides, want ik heb al veel meer aanpassingen in de joomsport modules en component gemaakt.
Maar deze is in ieder geval weer opgelost.
Nogmaals Dank.
betreffende deel "
Code:
align: left
Maar deze is in ieder geval weer opgelost.
Nogmaals Dank.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden