Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Aanpassing lay-out standen tabel joomsport
Aanpassing lay-out standen tabel joomsport
12 mei 2015 12:01
Blijft lastig om altijd de juiste definities te plaatsen in je css:
Ik wil toch graag de uiting van de standentabel iets aanpassen.
Namelijk, border weg en de hoogte van de team-emblemen iets kleiner.
in joomsport.css zijn de volgende definities.
Bovengenoemde zijn al de aangepaste waarden zoals ik ze wil hebben.
Ik wil deze dan overnemen in mijn custom.css. Echter als ik dat op bovenstaande manier exact zo overneem heeft dat geen effect.
Er zal dus nog iets voor moeten komen te staan. ik heb dat al geprobeerd met #s_table_0 of met een punt . voor met het woordje table ervoor, maar het lukt me maar niet.
voorbeeldpagina
Alvast dank voor het meedenken.
Hoe kun je er nu precies achter komen wat voor extra definities je moet toevoegen.
Ik wil toch graag de uiting van de standentabel iets aanpassen.
Namelijk, border weg en de hoogte van de team-emblemen iets kleiner.
in joomsport.css zijn de volgende definities.
Code:
.tblscss tr, td {
border: 0px solid #eee;
}
.embl _in_tbl {
height: 26 px;
padding-top: 2px;
}
Bovengenoemde zijn al de aangepaste waarden zoals ik ze wil hebben.
Ik wil deze dan overnemen in mijn custom.css. Echter als ik dat op bovenstaande manier exact zo overneem heeft dat geen effect.
Er zal dus nog iets voor moeten komen te staan. ik heb dat al geprobeerd met #s_table_0 of met een punt . voor met het woordje table ervoor, maar het lukt me maar niet.
voorbeeldpagina
Alvast dank voor het meedenken.
Hoe kun je er nu precies achter komen wat voor extra definities je moet toevoegen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
12 mei 2015 12:34
Experimenteren. Soms kan het ook helpen als je
toevoegt achter een definitie.
Code:
!important
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 mei 2015 19:05
Ik ben uit-geëxperimenteerd. Het lukt mij maar niet. Soms lijkt het gewoon dat mijn custom.css overruled wordt door de joomsport.css. Volgens mij moet het andersom werken.
Ik heb nu toch maar besloten om het in het joomsport.css aan te passen, en in de override van de ltable een kleine aanpassing gedaan. Het is nu redelijk tot mijn wens.
Mocht je anders nog idee hebben hoe ik het wel alleen in mijn custom kan zetten. dan houd ik mij in principe aanbevolen. Anders sluit ik dit draadje wel.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Ik heb nu toch maar besloten om het in het joomsport.css aan te passen, en in de override van de ltable een kleine aanpassing gedaan. Het is nu redelijk tot mijn wens.
Mocht je anders nog idee hebben hoe ik het wel alleen in mijn custom kan zetten. dan houd ik mij in principe aanbevolen. Anders sluit ik dit draadje wel.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
27 mei 2015 07:11
Ik zag dat ik dit topic nog had open staan.
Ik heb enkele aanpassingen gedaan in o.a. de joomsport.css zoals ook aangegeven.
De lay-out is nu naar mijn wens. Ga dit topic sluiten.
Ik heb enkele aanpassingen gedaan in o.a. de joomsport.css zoals ook aangegeven.
De lay-out is nu naar mijn wens. Ga dit topic sluiten.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.633 seconden