Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost link naar oude template in view-source
link naar oude template in view-source
17 mei 2015 16:06
Hallo,
Ik heb een probleem. Een gebroken link (404) in view-source te staan. Ik kan deze link rel nergens vinden, behalve view-source pagina, maar daar kan ik niets veranderen. Dit is een link naar mijn oude template "kado_kadootje", die niet meer bestaat. Nu is het "kado". Hoe kan ik deze aanpassen?
Kan iemand mij helpen?
Pagina:
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Voorbaat bedankt, Vero
Ik heb een probleem. Een gebroken link (404) in view-source te staan. Ik kan deze link rel nergens vinden, behalve view-source pagina, maar daar kan ik niets veranderen. Dit is een link naar mijn oude template "kado_kadootje", die niet meer bestaat. Nu is het "kado". Hoe kan ik deze aanpassen?
Kan iemand mij helpen?
Pagina:
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Voorbaat bedankt, Vero
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
17 mei 2015 16:38 - 17 mei 2015 16:39
Sorry, link naar mijn oude template is "kadootje_template"
- Vero
17 mei 2015 16:56
Ik zie hem inderdaad staan ...
Heb je de cache in de back-end wel geleegd?
Heb je de cache in de back-end wel geleegd?
Managing partner Nederland - Pixlogix.com
(KVK / CIN: U72200GJ2014PTC081526)
Ons team heeft meer dan 15 jaar ervaring in oplossingen op maat!
- hielkio
-
17 mei 2015 17:14 - 17 mei 2015 19:20
Hoe moet ik dit doen en waar? Ik heb nonumber plugin, dat automatisch dit doet. Bedoelt u iets anders?
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
- Vero
17 mei 2015 18:41
Toch wordt er nog ergens naar verwezen. Heb je de index.php van je template al gecontroleerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 mei 2015 21:12 - 17 mei 2015 21:36
Natuurlijk, veel keer gecontroleerd en alle andere bestanden ook gecontroleerd. Als ik in google webmaster tools controleer, er wordt daar ook van twee templates css bestanden getoond. Als ik pagina elementen inspecteer, daar ook alle css codes zijn dubbel, van twee templates ( maar codes zijn identiek!), terwijl heb ik alleen 1 template. Misschien, joomla zelf genereert deze link rel? Maar welke bestand dit doet???
In mijn index.php zijn helemaal andere 3 link rel's, dan op view-source staan. Zie mijne:
Edit Jelle. Ik heb nogmaals de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
In mijn index.php zijn helemaal andere 3 link rel's, dan op view-source staan. Zie mijne:
Edit Jelle. Ik heb nogmaals de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
- Vero
18 mei 2015 08:45
Wat je laat zien is de index.php van Joomla en niet van je template. Ik zie niet wat er fout gaan, maar wel dat het niet eens een css bestand is. Het lijkt op een soort 404 pagina.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
18 mei 2015 09:24 - 18 mei 2015 09:25Vero schreef : Hoe moet ik dit doen en waar? Ik heb nonumber plugin, dat automatisch dit doet. Bedoelt u iets anders?
Zou je toch eens willen kijken of er echt helemaal niks te legen valt in de cache?
Backend van je site: Systeem - Wis cache -> Staat daar aan de rechterkant iets wat aan te vinken valt?
Zo ja, dan dat even doen
Managing partner Nederland - Pixlogix.com
- hielkio
-
18 mei 2015 09:36
Inderdaad, dat is mijn 404 pagina (het is een vreemde beeld, want ik op mijn computer zie een mooi opgebouwde 404 pagina, ook ergens fout?), daarom ik heb gezegd, dat deze link naar mijn oude template css in view-source verwijst naar een 404 pagina, want /kadootje_template/ bestaat niet meer. Het vraag is, hoe komt deze link naar mijn pagina view-source? En waar is de juiste link? Toch website online is te zien met de juiste template css.
Wat ik liet zien (3 link rels), dat is wel van mijn template index.php. Ik heb deze gekopieerd uit mijn template index.php. file:
Andere, blog template heeft dezelfde soort index.php link rels en tocht verwijst naar de juiste template css.
Wat ik liet zien (3 link rels), dat is wel van mijn template index.php. Ik heb deze gekopieerd uit mijn template index.php. file:
Andere, blog template heeft dezelfde soort index.php link rels en tocht verwijst naar de juiste template css.
- Vero
18 mei 2015 09:44hielkio schreef :
Vero schreef : Hoe moet ik dit doen en waar? Ik heb nonumber plugin, dat automatisch dit doet. Bedoelt u iets anders?
Zou je toch eens willen kijken of er echt helemaal niks te legen valt in de cache?
Backend van je site: Systeem - Wis cache -> Staat daar aan de rechterkant iets wat aan te vinken valt?
Zo ja, dan dat even doen
Ik heb nu dit gedaan (daar was "pagina"), maar er niks veranderde...
- Vero
18 mei 2015 10:21Mijn fout. Niet goed gekeken.Wat ik liet zien (3 link rels), dat is wel van mijn template index.php
Er zit gewoon nog ergens een verwijzing naar een pagina of zo. Zoals gezegd is het ook geen css bestand, dus dat maakt het alleen maar vreemder. Haal anders je site naar je computer en zoek daar naar die templatenaam met verkenner.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden