Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost lay-out Categorielijst geeft onterecht een <br>
lay-out Categorielijst geeft onterecht een <br>
19 mei 2015 19:15
Op
deze pagina
maak ik gebruik van een categorielijst.
Ik laat alleen de titel en de (aanmaak)datum zien.
Echter zit er een <br> achter de titel, waardoor de datum niet recht achter de titel staat.
Ik ben al even wezen zoeken waar die <br> vandaan komt. Kan echter het bestand niet vinden, want wil daar dan eventueel een override van maken. Ik vermoed com_content/views/category of categories maar zie het daarin niet terug.
Wie kan mij eventueel op weg helpen?
Alvast dank
Ik laat alleen de titel en de (aanmaak)datum zien.
Echter zit er een <br> achter de titel, waardoor de datum niet recht achter de titel staat.
Ik ben al even wezen zoeken waar die <br> vandaan komt. Kan echter het bestand niet vinden, want wil daar dan eventueel een override van maken. Ik vermoed com_content/views/category of categories maar zie het daarin niet terug.
Wie kan mij eventueel op weg helpen?
Alvast dank
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
19 mei 2015 20:13
Heb je toevallig een override in de map html van je template staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 mei 2015 20:37 - 19 mei 2015 20:38
Ja, daar staat op zich een behoorlijke lijst:
Alleen die heb ik er niet toegevoegd. Zullen wel door joomshaper gedaan zijn. Ik heb al enkele bestanden doorgekeken, maar kom de break niet tegen?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Alleen die heb ik er niet toegevoegd. Zullen wel door joomshaper gedaan zijn. Ik heb al enkele bestanden doorgekeken, maar kom de break niet tegen?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
19 mei 2015 20:58
Ik kom het probleem hier wel tegen, maar dat is helix 2
www.joomshaper.com/forums/helix-ii-templ...ot-aligned-correctly
www.joomshaper.com/forums/helix-ii-templ...ot-aligned-correctly
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
19 mei 2015 21:08
Inderdaad, maar ook geen oplossing daarbij.
Nou weet ik uit mijn bezoekersstatistieken dat relatief weinig bezoekers via deze pagina's naar de items gaan. De meeste bezoekers gaan via de homepagina naar een artikel. Een enkeling zoekt nog wel eens verder. Dus mocht je er niet uit komen, is geen ramp, maar geeft wel een klein beetje vertekend beeld.
Mocht eventueel iemand alsnog een oplossing weten, houd ik mij aanbevolen.
Nou weet ik uit mijn bezoekersstatistieken dat relatief weinig bezoekers via deze pagina's naar de items gaan. De meeste bezoekers gaan via de homepagina naar een artikel. Een enkeling zoekt nog wel eens verder. Dus mocht je er niet uit komen, is geen ramp, maar geeft wel een klein beetje vertekend beeld.
Mocht eventueel iemand alsnog een oplossing weten, houd ik mij aanbevolen.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
20 mei 2015 09:38
Is wel op te lossen, maar er gebeurt iets vreemds, dus misschien toch handig om dat even na te kijken. Hoe onlogisch het ook klinkt, in 3.4.1 in default_articles.php (category view) wordt deze lijst opgebouwd als een tabel en dat zie ik bij jou niet terug. Een aangezien er geen override staat in je template, lijkt het bijna alsof er iets niet goed is in je core joomla view.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
20 mei 2015 10:36
Ik heb het bestand op de server even snel op het oog vergeleken met hetgeen ik nog lokaal heb staan van de download.
Ik kom geen verschillen tegen. (Ik heb geen vergelijkingstool, maar doe het zo op het oog in het programma PHP Designer)
Mijn kennis van PHP is vrijwel niet aanwezig. (Ik kan de bestanden een beetje lezen en begrijp hier en daar wat er gebeurt, maar daar houdt het ook op).
Ik zie inderdaad dat er een tabel wordt opgemaakt.
Maar de oplossing? Dan zal je mij ook concreet moeten aangeven hoe en wat. Als het echter te ingrijpend en ingewikkeld is, dan laat ik het zo.
Ik kom geen verschillen tegen. (Ik heb geen vergelijkingstool, maar doe het zo op het oog in het programma PHP Designer)
Mijn kennis van PHP is vrijwel niet aanwezig. (Ik kan de bestanden een beetje lezen en begrijp hier en daar wat er gebeurt, maar daar houdt het ook op).
Ik zie inderdaad dat er een tabel wordt opgemaakt.
Maar de oplossing? Dan zal je mij ook concreet moeten aangeven hoe en wat. Als het echter te ingrijpend en ingewikkeld is, dan laat ik het zo.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
20 mei 2015 10:49
Ja, maar op jouw site wordt dus geen tabel aangemaakt. Alleen begrijp ik echt niet waarom niet.
Jouw site:
Standaard Helix3
Dus nu kan ik je wel een knutsel css oplossing geven, maar dat lijkt me in dit geval niet echt handig. En het ligt dus niet aan je template, dat is het vreemde.
Je mag me eventueel wel even inloggegevens per pm sturen, want dit is echt heel vreemd.
Jouw site:
Standaard Helix3
Dus nu kan ik je wel een knutsel css oplossing geven, maar dat lijkt me in dit geval niet echt handig. En het ligt dus niet aan je template, dat is het vreemde.
Je mag me eventueel wel even inloggegevens per pm sturen, want dit is echt heel vreemd.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
20 mei 2015 10:59
PM verstuurd
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
20 mei 2015 11:38
Het blijft vreemd, maar om het echt goed uit te zoeken zou ik er heel veel tijd in moeten steken. Heb nu een override gemaakt in de templatemap en nu wordt in ieder geval de juiste layout gebruikt en ben je van je probleem af.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
20 mei 2015 11:44
Dank je wel. Ik zie het inderdaad. Ben er zo ook wel tevreden mee. Het is in ieder geval duidelijker op welke datum het artikel is gemaakt.
Wederom hartelijk dank.
Romke.
Wederom hartelijk dank.
Romke.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden