Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Excel tabel wordt niet meer met layout overgenomen
Excel tabel wordt niet meer met layout overgenomen
25 mei 2015 11:58 - 25 mei 2015 11:58
Beste Joomla gebruikers,
Tot een paar maanden geleden plakte ik gekopieerde cellen uit Excel rechtstreeks in een artikel. Met het goede lettertype en achtergrond kleuren. Als ik dat nu doe, wordt er een tabel aangemaakt zonder opmaak.
Waar ligt dit aan? Mijn Joomla is up-to-date (3.3.6), er worden geen beschikbare up-dates aangegeven en Excel is en was uit 2010 Ook als ik het Excel bestand opsla in een oude versie 97-2003 werkt het niet.
Wie weet hoe en wat?
Website: www.teamredneck.nl
Tot een paar maanden geleden plakte ik gekopieerde cellen uit Excel rechtstreeks in een artikel. Met het goede lettertype en achtergrond kleuren. Als ik dat nu doe, wordt er een tabel aangemaakt zonder opmaak.
Waar ligt dit aan? Mijn Joomla is up-to-date (3.3.6), er worden geen beschikbare up-dates aangegeven en Excel is en was uit 2010 Ook als ik het Excel bestand opsla in een oude versie 97-2003 werkt het niet.
Wie weet hoe en wat?
Website: www.teamredneck.nl
- ivanschalk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
25 mei 2015 13:01
Ik weet zo ook niet waardoor dat veroorzaakt wordt. Heb wel een mogelijke oplossing voor je in de vorm van de Excel plugin ASAP Utilities. Daar kan je een tabel exporteren als html naar je klembord (diverse opties) en dan de html code in de codeview van je editor plaatsen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 mei 2015 14:58
Kijk daar heb ik weer wat aangehad. De tabel wordt niet 1 op 1 overgenomen, bijvoorbeeld randen en lijnen, maar verder veel beter natuurlijk dan eerst. En naast de html generatie functie heeft deze plug-in nog meer handige tools.
Aanrader dus.
Thanks
Aanrader dus.
Thanks
- ivanschalk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
25 mei 2015 15:30
Jawel, maar dan moet je even spelen met de instellingen.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden