Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Artisteer template icm Chrome
Artisteer template icm Chrome
15 jun 2015 22:01
Hallo,
Ik heb in artisteer 4 een template gemaakt voor Joomla 3.4. Een menu heb ik niet gebruikt. De menuknoppen heb ik als imagelinks toegevoegd aan de header. Deze header heb ik als fixed opgegeven zodat deze boven in het scherm blijft "plakken". In alle browsers zijn de menuknoppen aan te klikken, echter in chrome niet. Als ik de header wijzig van fixed in absolute dan zijn de knoppen wel aan te klikken. Ik ben bang dat het aan de z-index ligt, echter hoe ik dat moet herstellen weet ik zo niet. In chrome loopt de site over de header (fixed) heen terwijl in de andere browsers de site onder de header doorloopt.
Wie heeft een idee?
Ik heb in artisteer 4 een template gemaakt voor Joomla 3.4. Een menu heb ik niet gebruikt. De menuknoppen heb ik als imagelinks toegevoegd aan de header. Deze header heb ik als fixed opgegeven zodat deze boven in het scherm blijft "plakken". In alle browsers zijn de menuknoppen aan te klikken, echter in chrome niet. Als ik de header wijzig van fixed in absolute dan zijn de knoppen wel aan te klikken. Ik ben bang dat het aan de z-index ligt, echter hoe ik dat moet herstellen weet ik zo niet. In chrome loopt de site over de header (fixed) heen terwijl in de andere browsers de site onder de header doorloopt.
Wie heeft een idee?
- gjka
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 jun 2015 07:06
Goedemorgen,
Heb je een linkje naar je website?
Heb je een linkje naar je website?
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
- gjka
- Bekend met Joomla!NL
-
16 jun 2015 08:47 - 16 jun 2015 08:47
Heb je zelf iets aangepast of is Artisteer nog slechter dan ik dacht door een
in de css te zetten?
Code:
z-index: auto !important;
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 jun 2015 09:28
Hallo,
Die regel heb ik niet zelf in de css gezet. Dat heeft artisteer zelf gedaan.
Die regel heb ik niet zelf in de css gezet. Dat heeft artisteer zelf gedaan.
- gjka
- Bekend met Joomla!NL
-
16 jun 2015 10:14
Ligt in elk geval aan de z-index. Deze wordt voor je header genegeerd binnen chrome, wat komt door de regel waar Astrid het over heeft.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden