Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Tekst over elkaar heen

Tekst over elkaar heen

19 jun 2015 16:38
Ik heb de maker van het template al een e-mail gestuurd maar krijg geen reactie dus ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen.

Als je inlogt met Demo/Demo op mijn website dan zie je onder de knop Mijn Account dat de 3 regeltjes helemaal over elkaar heen staan inplaats van netjes onder elkaar.

Ik kan echt niks vonden wat het probleem oplost en van codes snap ik niet veel waardoor het in de code zoeken ook lastiger maakt...
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Tekst over elkaar heen

19 jun 2015 18:01
Die template is volgens mij super oud, dus ik hoop dat je niet tegen nog meer problemen aan gaat lopen.
Voeg dit toe aan je template.css:
Code:
.hikashop_cpanel_button_description li { background: rgba(0, 0, 0, 0) none repeat scroll 0 0 !important; float: left; } #hikashopcpanel div.icon { display: table!important; }
Edit Astrid: Ik heb je andere topic gesloten omdat crossposting hier verboden is. Meer informatie vind je hier .
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

Tekst over elkaar heen

19 jun 2015 18:46
Bedankt, ik begreep juist uit jouw berichtje in het andere topic dat ik een nieuwe over dit moest maken. Excuses hiervoor.

Het template heeft een laatste update gehad op 20 februari 2015 en wordt nog steeds ondersteund zo ver ik weet, alleen reageren ze dus lekker niet op je vragen wat natuurlijk wel vervelend is..

Bovenstaande heeft het probleem inderdaad opgelost, super bedankt!
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.624 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie