Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Rare melding
Rare melding
09 jul 2015 23:52 - 10 jul 2015 09:01
Ja hoor, het is weer zover. Regelmatig loop ik "ineens" tegen een Joomla-probleem op.
Deze site: www.swib.nl/ was al een paar dagen online, vandaag keek ik er toevallig weer eens op en bovenaan staat de volgende melding:
Zo irritant.
Ik heb precies dezelfde backup hier staan: www.bridgekroegentochtbreukelen.nl/swib/ en daar is niets aan de hand.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
De Joomla versie is 3.4.3. Het zijn verschillende providers.
De www.swib.nl site (de originele) is PHP 5.5.22
De www.bridgekroegentochtbreukelen.nl/swib (backup) PHP is 5.5.18
Edit Jelle. Ik heb het citaat tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Deze site: www.swib.nl/ was al een paar dagen online, vandaag keek ik er toevallig weer eens op en bovenaan staat de volgende melding:
Strict Standards: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/id788525/domains/swib.nl/public_html/plugins/system/favicon/favicon.php on line 73
Strict Standards: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/id788525/domains/swib.nl/public_html/libraries/cms/application/site.php on line 272
Zo irritant.
Ik heb precies dezelfde backup hier staan: www.bridgekroegentochtbreukelen.nl/swib/ en daar is niets aan de hand.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
De Joomla versie is 3.4.3. Het zijn verschillende providers.
De www.swib.nl site (de originele) is PHP 5.5.22
De www.bridgekroegentochtbreukelen.nl/swib (backup) PHP is 5.5.18
Edit Jelle. Ik heb het citaat tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Casa She-Ra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Rare melding
10 jul 2015 00:01
Zet bij algemene instellingen de foutrapportage op Geen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Casa She-Ra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Rare melding
10 jul 2015 00:17
Graag gedaan.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden