Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost positie toewijzing in templates
positie toewijzing in templates
11 jul 2015 15:53 - 11 jul 2015 15:54
Beste,
Ik ben bezig een site te maken en voor dat doel gebruik om te testen een aantal templates.
Om de positie aan te geven van bijvoorbeeld het mainmenu, ga ik naar het modulebeheer en zoek dan aan de rechterkant naar de bedoelde positie. Ik meen mij vaag te herinneren, dat je dan 1 bepaald template zou kunnen aangeven. Zoals ik het nu heb, moet ik eerst het template opzoeken en dan de positie aangeven. Dat is nogal lastig als je veel templates aan het uittesten bent.
Ik ben bezig een site te maken en voor dat doel gebruik om te testen een aantal templates.
Om de positie aan te geven van bijvoorbeeld het mainmenu, ga ik naar het modulebeheer en zoek dan aan de rechterkant naar de bedoelde positie. Ik meen mij vaag te herinneren, dat je dan 1 bepaald template zou kunnen aangeven. Zoals ik het nu heb, moet ik eerst het template opzoeken en dan de positie aangeven. Dat is nogal lastig als je veel templates aan het uittesten bent.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
11 jul 2015 17:45
Dat was in 2.5 inderdaad handiger. Als je de namen kent, kan je ze ook gewoon intypen, maar je kunt dus geen template meer selecteren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 jul 2015 17:51 - 11 jul 2015 17:52
Je hebt gelijk, maar voor zover ik weet werkt Joomla! 3 nu eenmaal zo.
Helaas kent Joomla! geen mogelijkheid om templates bijvoorbeeld in volgorde te zetten.
Het enige wat helpt is om elk template waarvan je weet dat die het niet gaat worden, dat je die verwijdert.
Daarnaast moet je met sommige templates ook oppassen, want als ze hun eigen framework mee-installeren, dan kunnen die elkaar wel eens in de weg zitten.
Edit WoodyF4u: Ik was in dezelfde tijd als Astrid aan het antwoorden .
Helaas kent Joomla! geen mogelijkheid om templates bijvoorbeeld in volgorde te zetten.
Het enige wat helpt is om elk template waarvan je weet dat die het niet gaat worden, dat je die verwijdert.
Daarnaast moet je met sommige templates ook oppassen, want als ze hun eigen framework mee-installeren, dan kunnen die elkaar wel eens in de weg zitten.
Edit WoodyF4u: Ik was in dezelfde tijd als Astrid aan het antwoorden .
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.783 seconden