Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
parent & child
parent & child
13 jul 2015 22:42
Hallo,
Ik ben hier al een tijdje aan het zoeken hoe ik de submenu's kan verbergen, het moet lukken bij deze template maar ik vind maar niet hoe...
Heeft er iemand een idee ?
bit.ly/1LcoNIY
Alvast een dikke merci !
Ik ben hier al een tijdje aan het zoeken hoe ik de submenu's kan verbergen, het moet lukken bij deze template maar ik vind maar niet hoe...
Heeft er iemand een idee ?
bit.ly/1LcoNIY
Alvast een dikke merci !
- kabal
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
parent & child
14 jul 2015 12:08
Volgens mij werkt die template met een framework en moet je dat instellen bij de configuratie van je template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
parent & child
14 jul 2015 15:11
Na lang zoeken en experimenteren ben ik er dan toch uitgeraakt...
Er is nu 1 submenu die hij weigert te tonen, het zijn menu's met een phocadownload... ik vermoed dat de reden bij de aard van menu ligt... Enig idee hoe ik dit opgelost krijg ? zodat ook die menu-items getoond kunnen worden...
Er is nu 1 submenu die hij weigert te tonen, het zijn menu's met een phocadownload... ik vermoed dat de reden bij de aard van menu ligt... Enig idee hoe ik dit opgelost krijg ? zodat ook die menu-items getoond kunnen worden...
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
parent & child
14 jul 2015 18:50
Een menu-item is een menu-item, dus het ligt er volgens mij niet aan dat je naar een extensie linkt. En waarom heb je nu twee menu's staan? Alleen de bovenste zou voldoende moeten zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
parent & child
14 jul 2015 18:57
Ja, dacht ik ook... maar raar genoeg lukt het me niet om de phoca download menu's weer te geven als submenu...
Ik heb het anders opgelost...
En het is inderdaad niet de bedoeling om 2 menu's te laten staan, dit is gewoon om hen te laten kiezen welke hun voorkeur heeft...
Ik heb het anders opgelost...
En het is inderdaad niet de bedoeling om 2 menu's te laten staan, dit is gewoon om hen te laten kiezen welke hun voorkeur heeft...
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden