Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Knop nieuw verwijderen in categorielijst bij artikelen
Knop nieuw verwijderen in categorielijst bij artikelen
17 jul 2015 22:06
Hallo,
Ik heb een menu item aangemaakt met daarin een overzicht van artikelen. Dit menu item is gemaakt met het menutype categorielijst. Een gebruiker met publisher rechten heeft vervolgens in deze lijst ook de knop Nieuw tot zijn beschikking. Ik wil dat deze knop niet zichtbaar is. Hoe kan ik deze knop verwijderen in de categorielijst?
Alvast bedankt.
Groeten,
Marco
Ik heb een menu item aangemaakt met daarin een overzicht van artikelen. Dit menu item is gemaakt met het menutype categorielijst. Een gebruiker met publisher rechten heeft vervolgens in deze lijst ook de knop Nieuw tot zijn beschikking. Ik wil dat deze knop niet zichtbaar is. Hoe kan ik deze knop verwijderen in de categorielijst?
Alvast bedankt.
Groeten,
Marco
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- mvanbergeijk
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
17 jul 2015 22:36
Dat is standaard voor publishers. Waarom maak je iemand publisher?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 jul 2015 22:43
Hoi Astrid, bedankt voor je reactie. Dit heeft te maken met het feit dat mijn gebruikers op de site direct zonder goedkeuren een artikel mogen plaatsen. Ik heb in de menu items 'artikelen maken' gebruikt en daarbij het menu item dusdanig ingesteld dat de gebruiker geen wijziging mag doen op de categorie. Als een gebruiker op de knop Nieuw klikt, kan hij een nieuw artikel toevoegen. Echter de categorie is daarbij vrij te kiezen/wijzigen. Zelfs categorieën waarvoor de gebruiker niet geautoriseerd is.
Daarom wil ik de knop weghalen, zodat alleen vanuit het menu de artikelen worden aangemaakt.
Daarom wil ik de knop weghalen, zodat alleen vanuit het menu de artikelen worden aangemaakt.
- mvanbergeijk
- Joomla!NL ontdekker
17 jul 2015 23:40
Dan zal je een override moeten maken. Maar je "probleem" wordt eigenlijk veroorzaakt doordat je je acl niet goed hebt ingericht. Beter dus om dat aan te passen
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 jul 2015 23:22
Ik heb de acl aangepast. En dat is inderdaad de oplossing. Wel een hele puzzel, maar het staat er nu goed in. Hartelijk dank.
- mvanbergeijk
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden