Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Datum laatste bezoek
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 18:33
Beste mensen,
Ik wil graag de laatste bezoek/inlogdatum van een geregistreerde gebruiker plaatsen in bv. een artikel.
Zoals "Laatste login: 19.07.2015"
Hoe kan ik dit eenvoudig realiseren?
Groeten,
Ton.
Ik wil graag de laatste bezoek/inlogdatum van een geregistreerde gebruiker plaatsen in bv. een artikel.
Zoals "Laatste login: 19.07.2015"
Hoe kan ik dit eenvoudig realiseren?
Groeten,
Ton.
- Tonnij01
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 18:42
Een override maken van de article view en dit toevoegen:
Code:
<?php $user = JFactory::getUser(); if (!$user->guest) { echo "<h3>Hallo {$user->name}</h3>"; echo "<p>Je laatste bezoek was op {$user->lastvisitDate}.</p>"; } ?>
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 18:50 - 19 jul 2015 18:59
Beste Astrid,
Bedankt voor je snelle reactie.
Maar.......hoe maak ik deze "override van een article view".
Deze term zegt mij helemaal niets.
De tekst die ik wil gebruiken wil ik plaatsen op een willekeurige plaats in een artikel.
Het is niet de bedoeling deze te plaatsen bij bv. toon aanmaakdatum/plaatsingsdatum/publicatiedatum etc.
Groeten,
Ton.
Bedankt voor je snelle reactie.
Maar.......hoe maak ik deze "override van een article view".
Deze term zegt mij helemaal niets.
De tekst die ik wil gebruiken wil ik plaatsen op een willekeurige plaats in een artikel.
Het is niet de bedoeling deze te plaatsen bij bv. toon aanmaakdatum/plaatsingsdatum/publicatiedatum etc.
Groeten,
Ton.
- Tonnij01
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 18:58
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 19:03
Sorry iets te vlug verzonden, was nog ondertussen bezig de tekst te verduidelijken.
"De tekst die ik wil gebruiken wil ik plaatsen op een willekeurige plaats in een artikel.
Het is niet de bedoeling deze te plaatsen bij bv. toon aanmaakdatum/plaatsingsdatum/publicatiedatum etc."
"De tekst die ik wil gebruiken wil ik plaatsen op een willekeurige plaats in een artikel.
Het is niet de bedoeling deze te plaatsen bij bv. toon aanmaakdatum/plaatsingsdatum/publicatiedatum etc."
- Tonnij01
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 19:19 - 19 jul 2015 19:21
Zal lastig worden. Misschien de php code met sourcerer in een aangepaste html module plaatsen en de module met modules anywhere in je artikel.
Of de code rechtstreeks met sourcerer in je artikel.
Of de code rechtstreeks met sourcerer in je artikel.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 19:37
Bedankt, zal dit programma eens proberen.
Volgens de website zou dit mogelijk moeten zijn om dit rechtstreeks in een artikel te gebruiken.
Nog een aanvullende vraag, de code was van de huidige ingelogde gebruiker.
Hoe kan ik dit ook aanvullen met de inlogdatum van andere gebruikers, die b.v. op een andere datum hebben ingelogd.
Je kunt hiervoor het ID nummer van deze gebruikers gebruiken lijkt me.
Heb je enig idee wat hiervan de code is.
De bedoeling is om een artikel maken met wat data van inlogdatums van verschillende gebruikers in een tabelvorm.
Volgens de website zou dit mogelijk moeten zijn om dit rechtstreeks in een artikel te gebruiken.
Nog een aanvullende vraag, de code was van de huidige ingelogde gebruiker.
Hoe kan ik dit ook aanvullen met de inlogdatum van andere gebruikers, die b.v. op een andere datum hebben ingelogd.
Je kunt hiervoor het ID nummer van deze gebruikers gebruiken lijkt me.
Heb je enig idee wat hiervan de code is.
De bedoeling is om een artikel maken met wat data van inlogdatums van verschillende gebruikers in een tabelvorm.
- Tonnij01
Datum laatste bezoek
19 jul 2015 19:54
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.787 seconden