Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu in Rockettheme template
24 jul 2015 19:32 - 24 jul 2015 19:36
Ik ben een nieuw template aan het inrichten voor mijn website. De keuze is gevallen op Spectral van Rockettheme.
Normaal gesproken geven de menuknoppen van het menu met een kleurtje aan welke keuze je gemaakt hebt. In dit geval heeft alleen de Home knop een kleurtje en wat ik ook probeer: de rest lukt niet. Geen idee waar dit aan kan liggen. Met firebug zoeken gaat ook niet, want hooveren over de knoppen werkt weer wel.
Ik gebruik Joomla versie 3.4.3.
hieronder twee schermkopieen om het duidelijk te maken.
Normaal gesproken geven de menuknoppen van het menu met een kleurtje aan welke keuze je gemaakt hebt. In dit geval heeft alleen de Home knop een kleurtje en wat ik ook probeer: de rest lukt niet. Geen idee waar dit aan kan liggen. Met firebug zoeken gaat ook niet, want hooveren over de knoppen werkt weer wel.
Ik gebruik Joomla versie 3.4.3.
hieronder twee schermkopieen om het duidelijk te maken.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- Willem1954
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
24 jul 2015 20:14
Heb je niet iets verkeerd ingesteld? De demo heeft namelijk wel een .active kleur.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 jul 2015 07:23
Inderdaad werkt de demo op de site van RT wel goed. Ik heb alle mogelijkheden die ik kon verzinnen al bekeken en uitgeprobeerd, maar ik kom er niet uit.
Het vreemde is, wanneer ik een menuitem maak naar een contactformulier, dat het dan wel werkt.
Het vreemde is, wanneer ik een menuitem maak naar een contactformulier, dat het dan wel werkt.
- Willem1954
- Bekend met Joomla!NL
25 jul 2015 10:38
Heb je wel een apart Kunena menu en is je menu-item in je hoofdmenu een alias van het gewenste Kunena menu-item?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 jul 2015 11:04
Kunena menu is een apart menu. Ik zal nog eens wat knutselen met aliassen.
Kan misschien wel eens proberen om een kloon van het Kunena menu te maken en die inrichten als hoofdmenu? Als dat werkt, ben ik ook klaar.
Kan misschien wel eens proberen om een kloon van het Kunena menu te maken en die inrichten als hoofdmenu? Als dat werkt, ben ik ook klaar.
- Willem1954
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.682 seconden