Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Veel wit tussen de artikelen.

Veel wit tussen de artikelen.

07 sep 2015 15:25
Joomla: 3.4.3
JCE Editor

Ik ben druk bezig met mijn website, maar loop tegen een punt dat ik wel lelijk vind. Omdat ik veel verschillende konijnen heb maak ik per konijn een artikel aan en deze komen onder elkaar, zodat ik ze ook makkelijk kan depubliceren/weggooien etc.
Alleen nu met Joomla 3 merk ik dat er tussen mijn horizontale streep en mijn nieuwe artikel heel veel wit tussen zit en ik krijg het maar niet opgelost om dit weg te krijgen. Zonder horizontale streep is het trouwens ook zo. Is er iemand die eventueel weet waar ik deze afstand kan wijzigen?
Zie bijv:
www.konijnenparadijs.com/nieuw/index.php/baas-gezocht/rammen
  • Kitbe
  • Kitbe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

07 sep 2015 15:56
Ik zie dat het een artisteer template is. Zelf ben ik verder niet bekend met artisteer
maar zie wel in je template.css Regel 2037
Code:
.art-post { margin: 2px; padding: 8px; }
Ga eens spelen met de padding
Mogelijk kun je dit verder ook instellen in artisteer.

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

07 sep 2015 16:11
Dank je wel, dit is inderdaad de oplossing. Had me suf gezocht in de template.css en via dan Chrome en elements, maar kwam er niet. Kon het met Artisteer ook niet vinden. Nu kan ik weer lekker verder bouwen :)
  • Kitbe
  • Kitbe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie