Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Activeren module
Activeren module
14 sep 2015 11:42
Beste lezer,
Ik heb een module met daarin de aanroep van een extern script (wrapper) gedefinieerd. Deze module wordt netjes in de footer gepresenteerd. Geen probleem mee.
Ik heb een kopie van deze module gemaakt in modulebeheer (Advanced Module Manager) en een parameter in de aanroep (url) naar het externe script is iets aangepast, zodat er slechts een selectie van het geheel vermeld wordt. Ik wil deze module alleen tonen (in sidebar-b) wanneer een specifiek item in mijn topmenu wordt aangeklikt.
In de modulekoppelingen heb ik de menu-items opgenomen waarbij deze module getoond moeten worden. En toch wordt de module niet getoond.
Heeft iemand hier ervaring mee?
En alvast bedankt voor het meedenken.
Richard
Voor visuele belangstellenden: www.excelsior-delft.nl/EDJ3xx
In frontpage geen sidebars. In footer 'Aankomende evenementen' (module). Klik op Showkorps in 'onze Orkesten'; in sidebar-a het menu en in sidebar-b geen module en dit moet zijn 'Aankomende evenementen Showkorps'.
Ik heb een module met daarin de aanroep van een extern script (wrapper) gedefinieerd. Deze module wordt netjes in de footer gepresenteerd. Geen probleem mee.
Ik heb een kopie van deze module gemaakt in modulebeheer (Advanced Module Manager) en een parameter in de aanroep (url) naar het externe script is iets aangepast, zodat er slechts een selectie van het geheel vermeld wordt. Ik wil deze module alleen tonen (in sidebar-b) wanneer een specifiek item in mijn topmenu wordt aangeklikt.
In de modulekoppelingen heb ik de menu-items opgenomen waarbij deze module getoond moeten worden. En toch wordt de module niet getoond.
Heeft iemand hier ervaring mee?
En alvast bedankt voor het meedenken.
Richard
Voor visuele belangstellenden: www.excelsior-delft.nl/EDJ3xx
In frontpage geen sidebars. In footer 'Aankomende evenementen' (module). Klik op Showkorps in 'onze Orkesten'; in sidebar-a het menu en in sidebar-b geen module en dit moet zijn 'Aankomende evenementen Showkorps'.
- ZantenR
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Activeren module
14 sep 2015 12:19
Werkt je menu-module bijvoorbeeld wel als je die in sidebar-b zet? Heb je het ook al geprobeerd met een exacte kopie van de module die in de footer staat?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Activeren module
14 sep 2015 12:30
Hallo Astrid,
Dank voor je antwoord.
De menu-module werkt in sidebar-b.
De module die nu in de footer staat heb ik verplaatst van sidebar-b naar de footer. Deze module was toen altijd en overal zichtbaar. Ik wil nu alleen datgene vermelden dat bij het onderwerp hoort.
Dank voor je antwoord.
De menu-module werkt in sidebar-b.
De module die nu in de footer staat heb ik verplaatst van sidebar-b naar de footer. Deze module was toen altijd en overal zichtbaar. Ik wil nu alleen datgene vermelden dat bij het onderwerp hoort.
- ZantenR
- Joomla!NL ontdekker
Activeren module
14 sep 2015 12:49
Dus eerst even proberen met een exacte kopie, zoals ik al aangaf. Als dat wel werkt, dan is er iets niet goed met je aanpassing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Activeren module
14 sep 2015 13:33
Hebbes!!!!
In de module, die in sidebar-b moet verschijnen heb ik bij koppelingen alle items aangeklikt bij welk item de module moest verschijnen, behalve bij het item in het topmenu. Het werkt nu en nogmaals dank.
In de module, die in sidebar-b moet verschijnen heb ik bij koppelingen alle items aangeklikt bij welk item de module moest verschijnen, behalve bij het item in het topmenu. Het werkt nu en nogmaals dank.
- ZantenR
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.621 seconden