Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst aanpassen contact pagina
Tekst aanpassen contact pagina
19 sep 2015 16:33
Hallo allemaal,
Ik loop nog tegen een aantal dingen aan bij het aanpassen van de website via een Joomla template. Ik zal voor iedere vraag een nieuw topic openen, zodat dit overzichtelijk blijft.
Ik ben nog niet heel lang bezig met Joomla, maar ik maak deze site af voor vrienden die al een Joomla template hadden gekocht! Als iemand eventueel mee wil kijken en wil helpen mag je altijd pb doen, dan kan ik even een gebruikersnaam etc. voor je aanmaken.
Mijn vraag: Op de contact pagina zou ik graag de tekst onder 'neem contact met ons op' aan willen passen, alleen ik kan die tekst nergens vinden... Waar moet ik daarvoor kijken?
Website: www.paardwaardig.nl
Alvast bedankt!
Groetjes Kim
Ik loop nog tegen een aantal dingen aan bij het aanpassen van de website via een Joomla template. Ik zal voor iedere vraag een nieuw topic openen, zodat dit overzichtelijk blijft.
Ik ben nog niet heel lang bezig met Joomla, maar ik maak deze site af voor vrienden die al een Joomla template hadden gekocht! Als iemand eventueel mee wil kijken en wil helpen mag je altijd pb doen, dan kan ik even een gebruikersnaam etc. voor je aanmaken.
Mijn vraag: Op de contact pagina zou ik graag de tekst onder 'neem contact met ons op' aan willen passen, alleen ik kan die tekst nergens vinden... Waar moet ik daarvoor kijken?
Website: www.paardwaardig.nl
Alvast bedankt!
Groetjes Kim
- JoomlaKim
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
19 sep 2015 16:42
Lijkt mij een stukje voorbeeldtekst dat is meegeïnstalleerd bij het installeren van het template.
Je vindt het waarschijnlijk onder Componenten --> Contactpersonen --> Categorieën.
In het tekstvak van de gebruikte Categorie vind je waarschijnlijk die tekst.
Je vindt het waarschijnlijk onder Componenten --> Contactpersonen --> Categorieën.
In het tekstvak van de gebruikte Categorie vind je waarschijnlijk die tekst.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
20 sep 2015 13:05
Er zijn twee categorieën maar beide niet met die lorem ipsum tekst..
- JoomlaKim
- Bekend met Joomla!NL
20 sep 2015 13:40
Dan zul je wat verder moeten gaan zoeken.
Hoe is de Contactpagina opgebouwd?
Modules met extra info aan de linkerkant en een tekstgedeelte aan de rechterkant?
Als dat zo is, dan wordt dat tekstgedeelte opgeroepen via het menu-item Contact.
Van welk type is dat menu-item?
Onerdeel van Contactpersonen of is het een individueel artikel met daarin een modulepositie voor het contactformulier?
Ook zou het nog kunnen dat het menu-item verwijst naar een Contact-component. In dat geval zou je via Componenten en dan het betreffende component de tekst moeten kunnen vinden.
Kortom.... Even goed zoeken
Hoe is de Contactpagina opgebouwd?
Modules met extra info aan de linkerkant en een tekstgedeelte aan de rechterkant?
Als dat zo is, dan wordt dat tekstgedeelte opgeroepen via het menu-item Contact.
Van welk type is dat menu-item?
Onerdeel van Contactpersonen of is het een individueel artikel met daarin een modulepositie voor het contactformulier?
Ook zou het nog kunnen dat het menu-item verwijst naar een Contact-component. In dat geval zou je via Componenten en dan het betreffende component de tekst moeten kunnen vinden.
Kortom.... Even goed zoeken
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
20 sep 2015 18:28
Ook hier weer: Bekijk de
instructies van de makers
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- JoomlaKim
- Bekend met Joomla!NL
22 sep 2015 08:59
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.675 seconden