Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
'Zoeken' verwijderen
'Zoeken' verwijderen
22 sep 2015 20:57
Hallo allemaal,
Ik loop nog tegen een aantal dingen aan bij het aanpassen van de website via een Joomla template. Ik zal voor iedere vraag een nieuw topic openen, zodat dit overzichtelijk blijft.
Ik ben nog niet heel lang bezig met Joomla, maar ik maak deze site af voor vrienden die al een Joomla template hadden gekocht! Als iemand eventueel mee wil kijken en wil helpen mag je altijd pb doen, dan kan ik even een gebruikersnaam etc. voor je aanmaken.
Mijn vraag: Op de referentie pagina (over ons) staat een zoekbalk, deze wil ik graag weg hebben en de referenties in twee kolommen, hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik kan die zoekbalk nergens terug vinden..
Website: www.paardwaardig.nl
Alvast bedankt!
Groetjes Kim
Ik loop nog tegen een aantal dingen aan bij het aanpassen van de website via een Joomla template. Ik zal voor iedere vraag een nieuw topic openen, zodat dit overzichtelijk blijft.
Ik ben nog niet heel lang bezig met Joomla, maar ik maak deze site af voor vrienden die al een Joomla template hadden gekocht! Als iemand eventueel mee wil kijken en wil helpen mag je altijd pb doen, dan kan ik even een gebruikersnaam etc. voor je aanmaken.
Mijn vraag: Op de referentie pagina (over ons) staat een zoekbalk, deze wil ik graag weg hebben en de referenties in twee kolommen, hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik kan die zoekbalk nergens terug vinden..
Website: www.paardwaardig.nl
Alvast bedankt!
Groetjes Kim
- JoomlaKim
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
'Zoeken' verwijderen
22 sep 2015 21:05
Hoi Kim,
Het is niet om je te plagen, maar eerder, in andere topics, hebben we je al eens gewezen op de handleidingen van deze template en je geattendeerd om je te verdiepen in hoe jooma werkt.
In principe kun je ervan uitgaan dat alles wat aan de rechterkant van een pagina staat, modules zijn. Kijk daar eens.
Het is niet om je te plagen, maar eerder, in andere topics, hebben we je al eens gewezen op de handleidingen van deze template en je geattendeerd om je te verdiepen in hoe jooma werkt.
In principe kun je ervan uitgaan dat alles wat aan de rechterkant van een pagina staat, modules zijn. Kijk daar eens.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
'Zoeken' verwijderen
22 sep 2015 21:09
Ik weet het ja, ik wil me er ook wel in verdiepen, maar wil tegelijkertijd wel alleen weten wat ik voor het maken van deze site nodig heb, zal het verder niet meer gebruiken denk ik.. Ik snap de logica er totaal niet van ..
- JoomlaKim
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
'Zoeken' verwijderen
22 sep 2015 21:16 - 22 sep 2015 21:16
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Ik heb deze topic voor je gesloten.
Ik heb deze topic voor je gesloten.
Is je vraag niet opgelost, maar heb je besloten om of een andere weg in te slaan, of het maar te accepteren, meld dit dan even in het betreffende draadje zodat een moderator het draadje kan sluiten.
Hierdoor voorkomen we dat andere leden/bezoekers denken dat ze in dat draadje ook een antwoord voor hun probleem kunnen vinden.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.610 seconden