- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Fatal error: Call to a member function get() on a non-object
Fatal error: Call to a member function get() on a non-object
19 jan 2016 11:46 - 19 jan 2016 13:44Ik gebruik voor diverse websites de template Helix3 naar volle tevredenheid. Echter, bij 1 website krijg ik in de frontend dit te zien:
Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in /home/mijnwebsite/public_html/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 461
Heb het hele internet al afgestruind naar een oplossing of mogelijke oorzaak, maar helaas. En het supportforum van Joomshaper is helaas alleen voor betalende abonnee's....
Is hier iemand die mij kan helpen?
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- mus
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jan 2016 14:12Je schrijft dat je het template voor meerdere websites gebruikt.
Dan is een betaling aan de ontwikkelaars best een net gebaar.
En je krijgt er nog ondersteuning voor terug ook.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
19 jan 2016 14:19Ik vermoed dat Helix3 een conflict heeft met een andere extensie. Maar hoe kom ik er achter welke?
- mus
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jan 2016 14:23 - 19 jan 2016 16:53Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
19 jan 2016 14:25- mus
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jan 2016 14:29www.joomshaper.com/forums/varsita-user-registration-problem
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
19 jan 2016 16:55In de Back-end kijken bij Server-instellingen.mus schreef : Sorry, wil je dat even uitleggen?
Citaat van de uitleg op Joomla.org:
En volg ook de link die Julian hierboven opgaf.Foutrapportage. Deze parameter stelt het niveau voor foutrapportage in dat PHP moet gebruiken op de Joomla site. Het heeft vijf opties: Standaard van het systeem, Geen, Eenvoudig, Maximum en Ontwikkeling. “Standaard van het systeem” laat het niveau van PHP foutrapportage op dat wat op de server staat ingesteld (in het algemeen in het php.ini bestand). “Geen” schakelt de PHP foutrapportage uit en “Eenvoudig”, “Maximum” en “Ontwikkeling” overschrijft de server instellingen om een basis niveau aan foutrapportage te krijgen (voor “Eenvoudig”) en het rapporteren van alle fouten (“Maximum” en “Ontwikkeling”).
Tip: Zou uw Joomla site zo slecht werken, dat het niet mogelijk is de administrator pagina's te bereiken om de foutrapportage te activeren, dan kunt u volledige PHP foutrapportage activeren door het bewerken van het configuration.php bestand. Het veranderen van de $error_reporting parameter in dat bestand naar een waarde van '6143' is gelijk aan het instellen van foutrapportage op “Maximum”.
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam