Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
een scrollend menu
een scrollend menu
22 jan 2016 15:43
voor een nieuw te bouwen site over kunstvoorwerpen, wil aan de linkerzijde van het scherm, waar vaak een menu bevind, wil een scrollend menu met foto's maken.
Ik wil in een module, foto's van gelijke grote, onder elkaar plaatsen indien je op een foto klikt wordt het het artikel geopend. Tot zover niet spannend dat lukt mij wel. Maar ik wil de module niet te groot word en daarom door de afbeeldingen scrollen.
Ik wil in een module, foto's van gelijke grote, onder elkaar plaatsen indien je op een foto klikt wordt het het artikel geopend. Tot zover niet spannend dat lukt mij wel. Maar ik wil de module niet te groot word en daarom door de afbeeldingen scrollen.
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
een scrollend menu
22 jan 2016 16:14
Ik heb nog geen oplossing voor je, maar wel mijn bedenkingen bij je idee.
Want als ik je goed begrijp wil je een soort frame waarin de module een bepaald formaat heeft.
Dat werkt wel op een PC of laptop met een muis.
Maar op mobiele apparaten als tablets of smartphones werkt dat niet.
Ik twijfel dus of je het wel op die manier moet opzetten.
Want als ik je goed begrijp wil je een soort frame waarin de module een bepaald formaat heeft.
Dat werkt wel op een PC of laptop met een muis.
Maar op mobiele apparaten als tablets of smartphones werkt dat niet.
Ik twijfel dus of je het wel op die manier moet opzetten.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
een scrollend menu
22 jan 2016 19:08
Voor de tablet en smartphones komen wil ik deze optie niet een neem daarvoor een aangepast menu.
Het is misschien ook wel "niet dat het moet, maar omdat het kan" project zijn hoor. Maar zolang ik het
niet heb geprobeerd blijf het in mijn hoofd. (eigenwijs)
Het is misschien ook wel "niet dat het moet, maar omdat het kan" project zijn hoor. Maar zolang ik het
niet heb geprobeerd blijf het in mijn hoofd. (eigenwijs)
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
Re:een scrollend menu
23 jan 2016 08:48
Als je dit met modules wilt regelen, kun je kijken naar 'hidden-phone' en hidden-desktop' module toevoegingen. Dit is echter niet in elke template mogelijk dus daar moet je goed naar kijken.
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
20 aug 2016 22:37
Hallo,
Wat is de status van dit topic, is het al opgelost?
Zo ja, dan kun je na het terugkoppelen (graag met jouw oplossing) je topic zelf sluiten. Zo nee, geef dan aan wat er niet lukt en verduidelijk eventueel de huidige situatie. Als je besloten hebt om het totaal anders te doen, kan je dat ook aangeven. Geef in dat geval dan ook even aan of het topic gesloten kan/mag worden.
Wat is de status van dit topic, is het al opgelost?
Zo ja, dan kun je na het terugkoppelen (graag met jouw oplossing) je topic zelf sluiten. Zo nee, geef dan aan wat er niet lukt en verduidelijk eventueel de huidige situatie. Als je besloten hebt om het totaal anders te doen, kan je dat ook aangeven. Geef in dat geval dan ook even aan of het topic gesloten kan/mag worden.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 aug 2016 09:28
Ik heb totaal iets anders gedaan. Topic kan worden gesloten
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
een scrollend menu
21 aug 2016 10:20
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dan sluiten wij hierbij het topic.
Dan sluiten wij hierbij het topic.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.713 seconden