Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost dropdown op kleine viewport
dropdown op kleine viewport
09 feb 2016 17:13
Hallo,
Een tijdje geleden ben ik beheerder geworden van citroenhyteam.nl. Ik had geen ervaring met joomla en heb ook maar een heel klein beetje verstand van websites bouwen.
Ik vond de menu's erg onoverzichtelijk dus heb ik er dropdown menu's van gemaakt en kwam er toen achter dat deze niet werken met mobiele apparaten. Met de topics op diverse help pagina's kom ik er niet uit, misschien omdat de template voor citroenhyteam geen standaard is maar door 1 van mijn voorgangers gemaakt is?
Wie heeft de gouden tip?
De geinstalleerde versie van joomla is 3.4.8
url: www.citroenhyteam.nl
template: HY3 - Default
Met vriendelijke groet,
Jasper
Een tijdje geleden ben ik beheerder geworden van citroenhyteam.nl. Ik had geen ervaring met joomla en heb ook maar een heel klein beetje verstand van websites bouwen.
Ik vond de menu's erg onoverzichtelijk dus heb ik er dropdown menu's van gemaakt en kwam er toen achter dat deze niet werken met mobiele apparaten. Met de topics op diverse help pagina's kom ik er niet uit, misschien omdat de template voor citroenhyteam geen standaard is maar door 1 van mijn voorgangers gemaakt is?
Wie heeft de gouden tip?
De geinstalleerde versie van joomla is 3.4.8
url: www.citroenhyteam.nl
template: HY3 - Default
Met vriendelijke groet,
Jasper
- jasper hy
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 feb 2016 17:26
Hallo Jasper hy,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zie dat het template is gemaakt in Artisteer. Zelf ken ik artisteer verder niet, maar heb je ook al eens op hun forum gekeken?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zie dat het template is gemaakt in Artisteer. Zelf ken ik artisteer verder niet, maar heb je ook al eens op hun forum gekeken?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
09 feb 2016 17:40
De Artisteer versie is verouderd en ik ben er bijna zeker van de je de laatste versie moet gebruiken en het dan in Artisteer zelf in moet stellen.
Maar een kort door de bocht oplossing (wel zichtbaar, maar geen dropdown) zou zijn om regel 233 van template.responsive.css aan te passen
Maar een kort door de bocht oplossing (wel zichtbaar, maar geen dropdown) zou zijn om regel 233 van template.responsive.css aan te passen
Code:
.responsive .art-nav ul.art-hmenu ul {
bottom: auto !important;
display: block; /*hier staat origineel none */
left: auto !important;
position: relative !important;
right: auto !important;
top: auto !important;
visibility: visible !important;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden