Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding
Foutmelding
15 feb 2016 19:51 - 15 feb 2016 19:53
Geachte medegebruikers,
Op mijn website krijg ik sinds een aantal dagen de volgende melding....
Kan iemand mij helpen wat hiermee bedoelt word of hoe dit verwijderd kan worden?
Kijk even op www.christian-goossens.nl
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Christian
Edit WoodyF4u: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Op mijn website krijg ik sinds een aantal dagen de volgende melding....
Code:
Deprecated: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /public/sites/www.christian-goossens.nl/templates/gk_musicstate/lib/framework/helper.layout.php on line 150
Deprecated: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /public/sites/www.christian-goossens.nl/libraries/cms/application/site.php on line 272
Kan iemand mij helpen wat hiermee bedoelt word of hoe dit verwijderd kan worden?
Kijk even op www.christian-goossens.nl
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Christian
Edit WoodyF4u: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- CGproductions
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Foutmelding
15 feb 2016 19:57
Wat ik er zo op internet over tegenkomt is dit geen Joomla!-error.
Maar een niet goed ingerichte server.
Neem hiervoor dus eens contact op met je hostingbedrijf.
Maar een niet goed ingerichte server.
Neem hiervoor dus eens contact op met je hostingbedrijf.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Foutmelding
15 feb 2016 20:43
Hallo Christian,
Heeft je hoster een upgrade van de php-versie uitgevoerd? Ik kom hier een vergelijkbare foutmelding tegen met dit als eventuele oplossing.
Heeft je hoster een upgrade van de php-versie uitgevoerd? Ik kom hier een vergelijkbare foutmelding tegen met dit als eventuele oplossing.
- eric@beernink.eu
- Bekend met Joomla!NL
-
Foutmelding
16 feb 2016 21:40
Bedankt voor de hulp.
De hoster (mijn domein) geeft de schuld aan de template. Echter heeft men de update van PHP versie 5.6 verwijderd, en nu is het weer normaal. Echter zal men voor verbetering van de site (welke ik dus niet kan besporen) deze update op 15 maart wederom uitvoeren. Ik ben er bang voor dat ik dan mijn foutmeldingen ook weer op het scherm heb. Tevens staat er ook een andere foutmelding op het scherm dan alleen maar met de template. De hoster verschuilt zich achter hun foutieve instellingen, en weigert dit op te lossen. Iemand een idee wat ik hiermee aan moet of aankan?
Alvast bedankt
De hoster (mijn domein) geeft de schuld aan de template. Echter heeft men de update van PHP versie 5.6 verwijderd, en nu is het weer normaal. Echter zal men voor verbetering van de site (welke ik dus niet kan besporen) deze update op 15 maart wederom uitvoeren. Ik ben er bang voor dat ik dan mijn foutmeldingen ook weer op het scherm heb. Tevens staat er ook een andere foutmelding op het scherm dan alleen maar met de template. De hoster verschuilt zich achter hun foutieve instellingen, en weigert dit op te lossen. Iemand een idee wat ik hiermee aan moet of aankan?
Alvast bedankt
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
Foutmelding
16 feb 2016 21:52
Het zijn maar waarschuwingen. Die kan je normaal gesproken bij een niet-optimale serverconfiguratie verbergen door de foutrapportage op Geen te zetten. Als dat niet werkt, dan ligt het probleem wel bij de serverconfiguratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Foutmelding
20 feb 2016 14:59
Ik heb de foutmelding op geen gezet, maar dat geeft geen resultaat. Volgens mijn hoster gebruik ik een illegale versie van een template en zou dit opgelost worden als ik via de betaalde versie een update van de template doe. Dit is alleen mogelijk bij een betaalde versie van de template. Misschien iemand anders een tip? Is dit echt op te lossen met een update van de template, of moet de hoster dit oplossen door de server instellingen te wijzigen? Bij de standaard template van joomla is de melding weg.
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
Foutmelding
20 feb 2016 15:02
Dan lijkt het mij helder.
Lees onze forumregels maar eens door.
Als jij met een illegaal template werkt, hoef je hier of bij je hoster niet op ondersteuning te rekenen.
Lees onze forumregels maar eens door.
Als jij met een illegaal template werkt, hoef je hier of bij je hoster niet op ondersteuning te rekenen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Foutmelding
07 apr 2016 15:21
Ik heb de update van de template zojuist gedaan en daarmee is het inderdaad verholpen.
Bedankt voor jullie ondersteuning.
Bedankt voor jullie ondersteuning.
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden