Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
virtuemart toont plus en min buttons van artikel dubbel
27 feb 2016 11:04
Hallo,
Als newbie heb ik met behulp van virtuemart 3.0.12 in joomla versie 3.4.8 een webshop gemaakt welke prima werkt op internet explorer, chrome en firefox onder windows maar wanneer dezelfde pagina worden opgeroepen onder IOS via Safari of via Chrome worden de plus en min buttons bij een artikel in omgekeerde volgorde dubbel afgedrukt. Ik gebruik een template die ook voor de website wordt gebruikt om zo eenheid te creëren. Wanneer ik voor virtuemart de standaard template protostar gebruik krijg ik hetzelfde effect. Maar wanneer ik het template Beez3 gebruik treedt het probleem niet op. Helaas is mijn kennis van templates zeer beperkt en heb geen flauw idee waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen. De webshop is bereikbaar via webshop.ecopoll.nl
Heeft iemand ervaring met dit probleem en wie kan mij helpen dit op te lossen?
Als newbie heb ik met behulp van virtuemart 3.0.12 in joomla versie 3.4.8 een webshop gemaakt welke prima werkt op internet explorer, chrome en firefox onder windows maar wanneer dezelfde pagina worden opgeroepen onder IOS via Safari of via Chrome worden de plus en min buttons bij een artikel in omgekeerde volgorde dubbel afgedrukt. Ik gebruik een template die ook voor de website wordt gebruikt om zo eenheid te creëren. Wanneer ik voor virtuemart de standaard template protostar gebruik krijg ik hetzelfde effect. Maar wanneer ik het template Beez3 gebruik treedt het probleem niet op. Helaas is mijn kennis van templates zeer beperkt en heb geen flauw idee waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen. De webshop is bereikbaar via webshop.ecopoll.nl
Heeft iemand ervaring met dit probleem en wie kan mij helpen dit op te lossen?
- Ben61
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 mrt 2016 13:42 - 12 mrt 2016 13:43
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het is een lastige vraag die je stelt, omdat je aangeeft dat het heel vaak wel goed gaat en soms niet, lijkt het bijna wel een lokaal browser-probleem op je machines met OS.
Heb je de mogelijkheid om het eens bij iemand anders met een vergelijkbare machine te testen?
Zo kom je erachter of het iets is van jou zelf of dat anderen het ook hebben.
Zelf heb ik geen Mac en kan het dus niet voor je testen.
(Controleer nog wel even of je op die Mac wel de meest recente versie van de browsers draait)
Het is een lastige vraag die je stelt, omdat je aangeeft dat het heel vaak wel goed gaat en soms niet, lijkt het bijna wel een lokaal browser-probleem op je machines met OS.
Heb je de mogelijkheid om het eens bij iemand anders met een vergelijkbare machine te testen?
Zo kom je erachter of het iets is van jou zelf of dat anderen het ook hebben.
Zelf heb ik geen Mac en kan het dus niet voor je testen.
(Controleer nog wel even of je op die Mac wel de meest recente versie van de browsers draait)
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
13 mrt 2016 13:26
Beste Woodyf4u,
Bedankt voor je reactie, het is inderdaad blijkbaar een lastig probleem want jij bent de enige tot nu toe die heeft gereageerd.
Ik heb het probleem op diverse tablets, en telefoons getest en alleen op Ipad en iphone gaat het altijd fout. Dus wanneer ik op IOS test met safari of chrome dan gaat het altijd fout en worden de plus en min buttons twee maal getoond; een keer gewoon en direct er naast in omgekeerde volgorde waardoor het heel moeilijk is om het aantal te verhogen of te verlagen.
Ik heb echt geen enkel idee hoe ik dit kan oplossen.
Bedankt voor je reactie, het is inderdaad blijkbaar een lastig probleem want jij bent de enige tot nu toe die heeft gereageerd.
Ik heb het probleem op diverse tablets, en telefoons getest en alleen op Ipad en iphone gaat het altijd fout. Dus wanneer ik op IOS test met safari of chrome dan gaat het altijd fout en worden de plus en min buttons twee maal getoond; een keer gewoon en direct er naast in omgekeerde volgorde waardoor het heel moeilijk is om het aantal te verhogen of te verlagen.
Ik heb echt geen enkel idee hoe ik dit kan oplossen.
- Ben61
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2016 17:57
Dan ben ik bang dat er een conflict is met Artisteer. Mogelijk dat je met een debugger
debugbrowser.com/
Iets kunt ontdekken.
Iets kunt ontdekken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden