Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Linker kant aanpassen
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 12:54
Op
www.countrydancevillage.nl
wil ik op de homepage de facebook module hebben en dit is geen probleem. Nu kan ik normaal de linkerkant breder en smaller maken zodat de pagina keurig in beeld komt zonder scrollbalk.
Ik zal er vandaag wel overheen kijken maar ik kan niet vinden waar ik deze linkerzijde kan aanpassen zodat alles naar links verplaatst.
Ik zal er vandaag wel overheen kijken maar ik kan niet vinden waar ik deze linkerzijde kan aanpassen zodat alles naar links verplaatst.
- michelplatje
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 14:21
Sidebar kan je breder maken bij je templateinstellingen en volgens mij moet je de hoogte aan kunnen passen bij je facebookextensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 14:29
Dat dacht ik ook maar ik kan de code nergens vinden ben met firebug aan t zoeken maar geen idee waar ik de breedte kan terugvinden. In het template laagste waarde 20% breedte en zoals je ziet drukt deze nu de content naar rechts. Ik moet de module smaller hebben. De hoogte en breedte van de facebook extensie is geen probleem Maar de sidebar smaller maken wel.
Ik zal het wel niet zien
Ik zal het wel niet zien
- michelplatje
- Bekend met Joomla!NL
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 14:31
Dat komt omdat je een tabel gebruikt in je artikel. Lijkt me handiger om hiervoor 3 modules te gebruiken op positie main top bijvoorbeeld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- michelplatje
- Bekend met Joomla!NL
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 14:40
Ik heb 1 nu in de maintop gezet maar de facebook extensie blijft zo breed Ik denk dat ik misschien ergens de pagina breeder moet zetten.
- michelplatje
- Bekend met Joomla!NL
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 15:04
Die kan echt niet smaller dan dit hoor. Ik zou hem persoonlijk zelfs breder maken.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 15:14 - 11 mrt 2016 15:15
Zo ziet het er goed uit bij mij is het allemaal veel kleiner. Ik wil alles op de main dus groter hebben en dus de facebookextensie verder naar links waardoor ik dan toch meer ruimte krijg?
- michelplatje
- Bekend met Joomla!NL
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 15:43
Dan moet je een aparte stijl gaan maken voor je homepage. Je contentdeel is nu niet breder.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 16:05
Ik heb het al opgelost door een andere extensie te gebruiken waarbij de modules niet weg gedrukt worden.
Ik kwam er niet uit helaas.
Ik kwam er niet uit helaas.
- michelplatje
- Bekend met Joomla!NL
Linker kant aanpassen
11 mrt 2016 16:06
Dank je wel voor de terugkoppeling. Dan zal ik dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.714 seconden