Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Datum boven titel in artikelcategorie module
Datum boven titel in artikelcategorie module
22 mrt 2016 12:28
Op
deze site
heb ik aan de rechterkant een aantel artikelcategoriemodules geplaatst. Nu wil ik de datum graag boven de titels hebben (staan nu onder de titels) Weet iemand waar ik dat kan veranderen?
Ik meende dat dat in /modules/mod_articles_categories/tmpl/default.php kon, maar als in dat bestand het blokje dat over de datum gaat, boven het blokje dat over de titel gaat, zet, verandert er niks.
Ik meende dat dat in /modules/mod_articles_categories/tmpl/default.php kon, maar als in dat bestand het blokje dat over de datum gaat, boven het blokje dat over de titel gaat, zet, verandert er niks.
- skelp
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 mrt 2016 12:33
Dan doe je iets niet goed. Kijk maar op onze startpagina, daar hebben we de datum ook boven de titel staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 mrt 2016 20:20
Ja, ik doe blijkbaar iets verkeerd.... Zelfs als ik alle regels die over de datum ga uit dat bestand haal, blijft de datum staan....
- skelp
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 mrt 2016 20:27 - 22 mrt 2016 21:58
Maak je een override of pas je het originele bestand aan? Zit er al een override in je template map?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden