Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
modules en zichtbaarheid
modules en zichtbaarheid
26 mrt 2016 11:33
Ik heb op de frontpage van
www.countrydancevillage.nl
5 modules staan met elk zijn eigen pagina. Hoe krijg ik het voor elkaar dat alles verdwijnt zoals bij western arena?
Als ik namelijk op de eerste buttons/plaatjes klik blijven ze staan en verschijnt het artikel eronder. Ik heb de menutoewijzing ook gecontroleerd en deze staat alleen op home. Ik wil deze 5 modules alleen zichtbaar hebben op de homepage en niet op de andere
Als ik namelijk op de eerste buttons/plaatjes klik blijven ze staan en verschijnt het artikel eronder. Ik heb de menutoewijzing ook gecontroleerd en deze staat alleen op home. Ik wil deze 5 modules alleen zichtbaar hebben op de homepage en niet op de andere
- michelplatje
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
modules en zichtbaarheid
26 mrt 2016 21:43
Dan moet je een
Verborgen menu
aanmaken.
Daarin maak je koppelingen naar die verschillende artikelen.
Door het toepassen van het Verborgen menu hebben die artikelen een menu-item en dan werkt het wel dat de modules verdwijnen bij aanklikken van een module.
Daarin maak je koppelingen naar die verschillende artikelen.
Door het toepassen van het Verborgen menu hebben die artikelen een menu-item en dan werkt het wel dat de modules verdwijnen bij aanklikken van een module.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
modules en zichtbaarheid
27 mrt 2016 09:19
Of gebruik maken van Advanced Module Manager van NoNumber. Daar kan je modules specifiek aan de homepage toewijzen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
modules en zichtbaarheid
30 mrt 2016 15:58
Alles geprobeerd maar deze modules blijven staan. Als ik in het menu boven klik zijn ze wel weg. Maar het heeft geen prioriteit. We zoeken verder
- michelplatje
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
modules en zichtbaarheid
30 mrt 2016 16:03
Dan doe je toch iets niet goed. Beide hierboven gegeven oplossingen moeten werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden