Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Lijst met artikelen
Lijst met artikelen
04 apr 2016 16:56 - 06 apr 2016 08:26
Hi,
ik wil in deze module de artikelen gerangschikt hebben zodat mensen een lijstje zien met artikelen en een linkje. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
www.iqcoaches.nl/verhalen/herman-kijkt-anders
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (netjes krijgen) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
ik wil in deze module de artikelen gerangschikt hebben zodat mensen een lijstje zien met artikelen en een linkje. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (netjes krijgen) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- Marina
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Lijst met artikelen
04 apr 2016 17:15
Wat bedoel je precies? Als je de artikelteksten wilt vervangen door linkjes, dan moet je bij je menu-item kiezen voor het type categorielijst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Lijst met artikelen
05 apr 2016 19:42 - 06 apr 2016 08:28
heb ik inderdaad gedaan en dat ziet er netjes uit
nu wil ik alleen nog een stukje tekst erboven zetten :
Edit Astrid: Ik heb de tekst tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Astrid: Ik heb je link aangepast .
nu wil ik alleen nog een stukje tekst erboven zetten :
Hoe krijg ik dat voor elkaar??Als filosoof probeer je al denkend en beschouwend datgene dat we nog niet begrijpen te verhelderen. Het gaat hierbij niet perse om het vinden van DE waarheid, maar om de tocht naar waarheidsvinding.
Autisme bij mensen met een normale of hogere intelligentie is een relatief jong fenomeen, waarover nog vele vragen onbeantwoord zijn. Het verdient het daarom om het vanuit een filosofisch perspectief te onderzoeken.
Herman de Neef is existentiefilosoof en zet zich in om tot meer inzicht en begrip van de gevolgen van autisme op het leven te komen. Deze gevolgen zijn er vaak levensbreed, levenslang en , ofwel tot op existentieel niveau. Onderzoek en verdieping in de existentiële gevolgen dragen daarom structureel bij aan meer inzicht en begrip.
Edit Astrid: Ik heb de tekst tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Astrid: Ik heb je link aangepast .
- Marina
- Bekend met Joomla!NL
Lijst met artikelen
05 apr 2016 20:11
Als ik me niet vergis, kan je die tekst in de categorieomschrijving zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Lijst met artikelen
05 apr 2016 20:34
daar heb ik het stukje tekst inderdaad staan maar het wordt niet zichtbaar en overgenomen naar de website
- Marina
- Bekend met Joomla!NL
Lijst met artikelen
05 apr 2016 21:04
Heb je bij je menu-item ook aangegeven dat de categorie omschrijving getoond moet worden?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Lijst met artikelen
05 apr 2016 21:58
ik heb nu inderdaad bij het menu de categorie beschrijving op tonen gezet, foto erbij geplaatst en de tekst wat kleiner gemaakt.
thanks! ziet er netjes uit nu !
thanks! ziet er netjes uit nu !
- Marina
- Bekend met Joomla!NL
Lijst met artikelen
06 apr 2016 08:29
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden