Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost breadcrums laat categorieblog niet zien.
breadcrums laat categorieblog niet zien.
28 apr 2016 16:46
Ik maak in een nieuwe website gebruik van de breadcrumbs. In de module gebruik ik aparte artikelen die ik dan in het menu terug laat zien. Alle titels komen dan te zien naast de breadcrums: u bevindt zich hier: bv home
Maar het laatste nieuws, die ik via een categorieblog laat zien komt niet in beeld. Pas als ik een nieuws aanklik komt de titel van het nieuws te zien. Graag zou ik, als mensen op laatste nieuws klikken, ook de tekst laatste nieuws zien.
Klik hier voor website
Kan dat?
Maar het laatste nieuws, die ik via een categorieblog laat zien komt niet in beeld. Pas als ik een nieuws aanklik komt de titel van het nieuws te zien. Graag zou ik, als mensen op laatste nieuws klikken, ook de tekst laatste nieuws zien.
Klik hier voor website
Kan dat?
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
28 apr 2016 16:54 - 28 apr 2016 16:54
Heb je voor de categorie van het laatste nieuws ook een menu-item aangemaakt dat de categorie-blog kan tonen?
Eventueel plaatsen in een "Verborgen menu" als het niet zichtbaar hoeft te zijn in je hoofdmenu.
Eventueel plaatsen in een "Verborgen menu" als het niet zichtbaar hoeft te zijn in je hoofdmenu.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
28 apr 2016 17:24
Nee heb ik niet want ik wilde het graag zo laten hoe het is.
Graag wilde ik hem ook in het hoofdmenu laten zien
Graag wilde ik hem ook in het hoofdmenu laten zien
- Btb
-
28 apr 2016 19:10
Dan klopt je opbouw niet. Breadcrumbs geven, zoals Wouter ook al aangeeft, geen categorienamen weer, maar menunamen. Dus je moet echt met menu's (al dan niet verborgen) gaan werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 apr 2016 21:32
Oorzaak gevonden. Het zit hem in wat de startpagina is. In menu beheer heb ik nu home als startpagina. Nu laat hij het in de breadcrumbs niet zien en laatste nieuws wel. Als ik dit weer verander veranderd de breadcrums ook.
Heb de verborgen menu geprobeerd maar dan komen de Uncategorised er ook bij te staan. Dit is nu niet de bedoeling.
Heb de verborgen menu geprobeerd maar dan komen de Uncategorised er ook bij te staan. Dit is nu niet de bedoeling.
- Btb
-
28 apr 2016 21:35
Fijn dat je het hebt gevonden.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen het topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing"knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen het topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing"knop te klikken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden