Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menuweergave bij gebruik tablet
03 mei 2016 20:17 - 03 mei 2016 20:18
Ik ben een nieuwe webwinkel aan het maken waarbij ik de JSN-Pixel template gebruik.
Ik heb 2 aparte modules aangemaakt voor de weergave van mijn menu.
MIjn menu voor desktopweergave heeft locatie "left" en heeft Class Suffix "display-desktop"
MIjn menu voor mobiele weergave heeft locatie "mainbody-top" en heeft Class Suffix "display-mobile"
Deze hebben een aparte locatie omdat bij de standaard weergave op "position left" mijn menu pas helemaal onderaan de webpagina kwam bij gebruik van een smartphone.
Het probleem is echter dat het nu goed werkt voor mijn smartphone en voor mijn desktop maar dat er geen menu wordt getoond wanneer ik mijn tablet hortizontaal houdt(10,5"), wanneer ik deze verticaal houd krijg ik gewoon mijn "mobile-menu"
Hoe kan ik het zo aanpassen dat ik wel een menu krijg bij het gebruik van mijn tablet?
Hier de link
Ik heb 2 aparte modules aangemaakt voor de weergave van mijn menu.
MIjn menu voor desktopweergave heeft locatie "left" en heeft Class Suffix "display-desktop"
MIjn menu voor mobiele weergave heeft locatie "mainbody-top" en heeft Class Suffix "display-mobile"
Deze hebben een aparte locatie omdat bij de standaard weergave op "position left" mijn menu pas helemaal onderaan de webpagina kwam bij gebruik van een smartphone.
Het probleem is echter dat het nu goed werkt voor mijn smartphone en voor mijn desktop maar dat er geen menu wordt getoond wanneer ik mijn tablet hortizontaal houdt(10,5"), wanneer ik deze verticaal houd krijg ik gewoon mijn "mobile-menu"
Hoe kan ik het zo aanpassen dat ik wel een menu krijg bij het gebruik van mijn tablet?
Hier de link
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
03 mei 2016 20:56
Dan moet je de mediaqueries in je css controleren. Normaal gesproken krijg je op een tablet liggend het normale menu te zien overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 mei 2016 14:32
Dit is nieuw voor mij, zou je dit kunnen toelichten?
- RensvN
-
07 mei 2016 15:53 - 07 mei 2016 15:54
Ik zie overal alleen maar je mainmenu verschijnen. Het linker menu zie je alleen op desktop en op tablet liggend.
Uitleg
mediaqueries.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 mei 2016 13:23 - 08 mei 2016 13:24
Dat is vreemd op mijn smartphone werkt het namelijk wel (zie bijlage)
Ik heb ook nog even naar mijn mediaqueries zitten kijken met behulp van je linkje maar ik kom er niet uit, dit is wat er nu in mijn css staat:
Ik heb ook nog even naar mijn mediaqueries zitten kijken met behulp van je linkje maar ik kom er niet uit, dit is wat er nu in mijn css staat:
Code:
@media screen and (max-width: 1025px) {
.jsn-desktop-on-mobile #jsn-page {
min-width: 100%;
}
.jsn-desktop-on-mobile #jsn-menu.jsn-menu-sticky, .jsn-desktop-on-mobile #jsn-pos-topbar,
.jsn-desktop-on-mobile #jsn-header-inner, .jsn-desktop-on-mobile #jsn-body-inner,
.jsn-desktop-on-mobile #jsn-content-bottom-inner, .jsn-desktop-on-mobile #jsn-footer-inner1,
.jsn-desktop-on-mobile #jsn-pos-content-bottom-before, .jsn-desktop-on-mobile #jsn-footer-inner {
width: 100%;
}
}
- RensvN
-
09 mei 2016 12:05
Ik zou het echt niet weten. Op mijn telefoon zie ik het menu wel, maar op responsive testsites (of webdeveloper van Firefox) zie ik het niet. Dus dan is ook niet te zien wat er niet goed gaat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.731 seconden