Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Categorielijst
Categorielijst
15 mei 2016 16:14
Help
Ik probeer een lijst met featured artikelen te maken, maar met welke instellingen oom zie ik enkel maar 1 artikel verschijnen.
Ditzelfde in de blog weergave.
Waar gaat het fout?
Ik probeer een lijst met featured artikelen te maken, maar met welke instellingen oom zie ik enkel maar 1 artikel verschijnen.
Ditzelfde in de blog weergave.
Waar gaat het fout?
- Gallanta
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Categorielijst
15 mei 2016 16:29
Gallanta,
Welkom hier op het forum namens het hele team.
Featured articles zijn artikelen die worden getoond aan het menu-item dat is ingesteld om Featured articles te tonen.
Maar als je in je artikelen maar één artikel hebt waar een geel sterretje bij staat (dus featured of speciaal), dan wordt alleen dat artikel getoond.
Als je meerdere artikelen aanvinkt als Featured of Speciaal, dan worden die als het goed is allemaal getoond.
Welkom hier op het forum namens het hele team.
Featured articles zijn artikelen die worden getoond aan het menu-item dat is ingesteld om Featured articles te tonen.
Maar als je in je artikelen maar één artikel hebt waar een geel sterretje bij staat (dus featured of speciaal), dan wordt alleen dat artikel getoond.
Als je meerdere artikelen aanvinkt als Featured of Speciaal, dan worden die als het goed is allemaal getoond.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Categorielijst
15 mei 2016 16:50 - 15 mei 2016 16:52
Ik heb meerdere artikelen aangemerkt als featured
Maar het werkt nog steeds niet
Edit Astrid: Ik heb reacties samengevoegd.
Maar het werkt nog steeds niet
Edit Astrid: Ik heb reacties samengevoegd.
- Gallanta
- Nieuw op Joomla!NL
Categorielijst
15 mei 2016 17:12 - 15 mei 2016 17:13
Heb je het al eens met een standaard template geprobeerd (Protostar?). Heb je een link naar je site zodat de leden mee kunnen kijken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Categorielijst
15 mei 2016 18:25
Hi
Het enige wat ik mij inderdaad kon bedenken is het template.
Kun je appart templates instellen voor apparte pagina's?
Groet
Www.beste-online-videoslots.nl
Het enige wat ik mij inderdaad kon bedenken is het template.
Kun je appart templates instellen voor apparte pagina's?
Groet
Www.beste-online-videoslots.nl
- Gallanta
- Nieuw op Joomla!NL
Categorielijst
15 mei 2016 18:45
Het ligt inderdaad aan de template doe ik heb gemaakt met artisteer. Geen idee nog hoe ik dit zou moeten aanpassen om het wel te laten slagen.
Wellicht iemand een suggestie?
Wellicht iemand een suggestie?
- Gallanta
- Nieuw op Joomla!NL
Categorielijst
15 mei 2016 21:23
Ja, stoppen met Artisteer.
Als er hier op het forum vragen zijn over dat er niets werkt dat wel zou moeten, komt het 9 van de 10 keer door een slecht Artisteer-template.
Er zijn heel veel goede en vaak zelfs gratis templates online te vinden die zeer waarschijnlijk in de buurt komen van de lay-out die je met Artisteer hebt gemaakt.
Vervolgens kun je die hier en daar wel een beetje aanpassen en je hebt een goed werkende website.
Als er hier op het forum vragen zijn over dat er niets werkt dat wel zou moeten, komt het 9 van de 10 keer door een slecht Artisteer-template.
Er zijn heel veel goede en vaak zelfs gratis templates online te vinden die zeer waarschijnlijk in de buurt komen van de lay-out die je met Artisteer hebt gemaakt.
Vervolgens kun je die hier en daar wel een beetje aanpassen en je hebt een goed werkende website.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Categorielijst
16 mei 2016 02:06
Zou het heel graag bij m'n template willen houden. Bij m'n vorige website geen problemen mee.
- Gallanta
- Nieuw op Joomla!NL
Categorielijst
16 mei 2016 09:45
Ik zou in ieder geval nooit content importeren vanuit Artisteer, maar alleen de template en je content in Joomla aanmaken. Overigens: een lijst met featured artikelen bestaan niet binnen Joomla, je kunt die artikelen alleen in blogweergave tonen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Categorielijst
16 mei 2016 09:57
Heb je ook al bij de instellingen gekeken ?
Je kunt ook aangeven hoveel speciale artikelen je wilt zien, zie plaatje.
Groet, Pannemanski
p.s. Artisteer is een prima programma !
Je kunt ook aangeven hoveel speciale artikelen je wilt zien, zie plaatje.
Groet, Pannemanski
p.s. Artisteer is een prima programma !
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
Categorielijst
16 mei 2016 12:08
Het is gelukt wat ik wilde dat zou lukken! Heb m'n template aangepast en nu werkt het. Ik kan verder. Ook al heb ik een artisteer template. Ik ben er blij mee!
- Gallanta
- Nieuw op Joomla!NL
Categorielijst
16 mei 2016 12:29 - 16 mei 2016 12:30
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.783 seconden