Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
module in afbeelding plaatsen?
20 jun 2016 22:16
mijn contactpagina ziet er zo uit:
www.dehobbyclub.be/contact
en daar had ik dus graag een contactformulier in gekregen.
de pagina's maak ik op buiten joomla,importeer ze als afbeelding.
enkel slaag ik er niet in om een module(contactformulier) op de afbeelding te plaatsen,ik krijg het enkel of eronder,of erboven.
is er een oplossing op het in een afbeelding te plaatsen?
www.dehobbyclub.be/contact
en daar had ik dus graag een contactformulier in gekregen.
de pagina's maak ik op buiten joomla,importeer ze als afbeelding.
enkel slaag ik er niet in om een module(contactformulier) op de afbeelding te plaatsen,ik krijg het enkel of eronder,of erboven.
is er een oplossing op het in een afbeelding te plaatsen?
- tengeltje11
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
21 jun 2016 00:21
Hallo,
Kun je die image niet als background-image in het artikel zetten? Dan kun je met wat css het contactformulier op de juiste plaats zetten zodat het lijkt of het in de foto zit.
Kun je die image niet als background-image in het artikel zetten? Dan kun je met wat css het contactformulier op de juiste plaats zetten zodat het lijkt of het in de foto zit.
- rovel
- Bekend met Joomla!NL
-
21 jun 2016 07:45
Waarom gebruik je eigenlijk een CMS als je zo'n soort site met statische content maakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 jun 2016 22:31
@Rovel,bedankt voor de tip,probeer ik nu,heb HD background,alleen krijg ik er geen achtergrond op? volgens mij doordat ik een positie aan moet geven voor de afbeelding,al 101 opties geprobeerd,maar nog geen afbeelding gezien....
@Astrid,helemaal leek in het maken van een website,dit leek me de makkelijkste manier,omdat de opmaak pagina totaal geen opties heeft voor het kleurtjes,randje,....invoegen.
@Astrid,helemaal leek in het maken van een website,dit leek me de makkelijkste manier,omdat de opmaak pagina totaal geen opties heeft voor het kleurtjes,randje,....invoegen.
- tengeltje11
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
23 jun 2016 05:36
Opmaak van pagina's zoals kleuren, randen, achtergronden etc. binnen joomla regel je via je css bestanden. Dit vergt inderdaad wel enige kennis.
Door je pagina namelijk een zgn. class mee te geven, kun je via de css de opmaak van die pagina regelen.
Daarnaast is de wijze waarop je de site nu hebt opgezet bijv. ook niet echt SEF/SEO. Bij wijzingen zul je nu iedere keer een nieuw 'plaatje' moeten maken en uploaden etc.
Kijk ook eens hier om meer over joomla te leren.
Door je pagina namelijk een zgn. class mee te geven, kun je via de css de opmaak van die pagina regelen.
Daarnaast is de wijze waarop je de site nu hebt opgezet bijv. ook niet echt SEF/SEO. Bij wijzingen zul je nu iedere keer een nieuw 'plaatje' moeten maken en uploaden etc.
Kijk ook eens hier om meer over joomla te leren.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.689 seconden