Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
submenu op tablet, Ipad niet te openen
28 jun 2016 11:17
Submenu van de website werken goed op een PC, maar als ik ze op een tablet, IPad of mobiel opent krijg ik een error 404 melding.
Ga ik terug naar de home page dan zijn alle andere menu items waar rechtstreek een artikel aan vast zit normaal te openen, alleen het menu item met een submenu geeft de error 404 melding.
Dit heeft in een eerdere versie van Joomla wel gewerkt.
Gebruik de laatste Joomla versie 3.51
Ga ik terug naar de home page dan zijn alle andere menu items waar rechtstreek een artikel aan vast zit normaal te openen, alleen het menu item met een submenu geeft de error 404 melding.
Dit heeft in een eerdere versie van Joomla wel gewerkt.
Gebruik de laatste Joomla versie 3.51
- wfdonker
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
28 jun 2016 11:22
Ik neem aan dat het over deze
site
gaat? Zoals je ziet krijg je op de PC ook een foutmelding. En in de responsive weergave klapt het submenu niet uit en dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door je template of door een instelling. Ik zie wel dat je een verouderde versie van Artisteer gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 jun 2016 15:19
Dat is nu het vreemde, op pc en laptop werken de submenu's wel, alleen op een tablet, IPad en mobiel niet. In de module menu staat hor.menu wel ingesteld dat er submenu's aanstaat en geopend kunnen worden.
In een vorige versie van Joomla heeft het wel gewerkt. In het hamburger menu was deze gewoon te openen en kon je een keuze maken uit de submenu's, maar nu krijg de error 404 en dat het niet geopend kan worden.
Wat zou er toch zijn, welke instelling zou ik moeten aanpassen?
In een vorige versie van Joomla heeft het wel gewerkt. In het hamburger menu was deze gewoon te openen en kon je een keuze maken uit de submenu's, maar nu krijg de error 404 en dat het niet geopend kan worden.
Wat zou er toch zijn, welke instelling zou ik moeten aanpassen?
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
28 jun 2016 15:23
Beste wfdonker,
Wat je waarschijnlijk wil is dat na het drukken op het menu "behandeling" dat er geen error pagina komt 404 maar ook geen webpagina maar alleen de submenu's zichtbaar zijn.
Om dit voor elkaar te krijgen moet je het menu aanpassen ga naar menu's en kies menu met de naam behandeling wijzig Menu-itemtype en kies voor Externe Url vul nu bij link een # (hekje).
webzebra.nl
Wat je waarschijnlijk wil is dat na het drukken op het menu "behandeling" dat er geen error pagina komt 404 maar ook geen webpagina maar alleen de submenu's zichtbaar zijn.
Om dit voor elkaar te krijgen moet je het menu aanpassen ga naar menu's en kies menu met de naam behandeling wijzig Menu-itemtype en kies voor Externe Url vul nu bij link een # (hekje).
webzebra.nl
- samme
- Bekend met Joomla!NL
-
29 jun 2016 10:14
Heb de instellingen aangepast met verwijzing naar een URL, krijg niet meer de foutmelding, maar ook de submenu worden niet geopend. Gebeurd niets meer.
Heb nu het menu behandelingen verwezen naar een artikel uit de lijst submenu's die onder menu behandelingen hangt, zodra deze geopend is en je selecteert wederom behandelingen, dan komt wel de hele lijst van submenu's te voorschijn en kan je hieruit een keuze maken.
Op de PC, laptop werkt alles correct, gaat alleen op de IPad, tablet en mobiel net goed.
Moet ik nog meer aanpassen??
Heb nu het menu behandelingen verwezen naar een artikel uit de lijst submenu's die onder menu behandelingen hangt, zodra deze geopend is en je selecteert wederom behandelingen, dan komt wel de hele lijst van submenu's te voorschijn en kan je hieruit een keuze maken.
Op de PC, laptop werkt alles correct, gaat alleen op de IPad, tablet en mobiel net goed.
Moet ik nog meer aanpassen??
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
29 jun 2016 12:06 - 29 jun 2016 12:15
Beste Wfdonker,
Ik heb even gekeken op mijn telefoon wat mij opvalt is dat de eerste keer dat je op het menu druk je geen submenu's ziet staan maar als je hierna nog een keer naar behandeling gaat zie je wel de submenu's. Ik neem aan dat dit je probleem is?
Ik heb even gekeken op mijn telefoon wat mij opvalt is dat de eerste keer dat je op het menu druk je geen submenu's ziet staan maar als je hierna nog een keer naar behandeling gaat zie je wel de submenu's. Ik neem aan dat dit je probleem is?
- samme
- Bekend met Joomla!NL
-
29 jun 2016 12:45
Klopt, ik zou graag direct naar het submenu willen gaan zonder eerst een artikel eraan vast te zetten. Werkt zo wel, maar is niet de bedoeling.
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
29 jun 2016 14:40
Beste Wfdonker,
Ik heb wat zitten zoeken op artisteer forum en het lijkt erop dat het een instelling is die je kan aanpassen in dit programma. Nu ken ik het programma niet maar ik begrijp dat je bij de menu instellingen responsive een optie is voor "All Open" onder de optie "Submenu Options" deze moet je aanpassen.
Verder is het updaten van het programma ook geen slecht idee omdat er best veel verbeteringen zijn doorgevoerd.
Ik heb wat zitten zoeken op artisteer forum en het lijkt erop dat het een instelling is die je kan aanpassen in dit programma. Nu ken ik het programma niet maar ik begrijp dat je bij de menu instellingen responsive een optie is voor "All Open" onder de optie "Submenu Options" deze moet je aanpassen.
Verder is het updaten van het programma ook geen slecht idee omdat er best veel verbeteringen zijn doorgevoerd.
- samme
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.703 seconden