- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Fatal error: Allowed memory size
Fatal error: Allowed memory size
20 jul 2016 22:22 - 20 jul 2016 22:57Deze foutmelding staat vermeld in de error log.
www.ijzerwaarenmeer.nl/administrator/index.php ?
option=com_templates&view=style&layout=edit&id=9&editor=1&theme=untitled&ver=319
[Wed Jul 20 18:11:31 2016] [warn]
[client 86.92.183.170] mod_fcgid: stderr: PHP Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate
34363412 bytes) in /home/sites/site44102/web/plugins/system/debug/debug.php on line 1119, referer:
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
21 jul 2016 08:47Het betreft hier toch echt een beperking op serverniveau dat je hoster moet oplossen.
Neem dus svp nogmaals contact met ze op en laat de memory-beperkingen eens nakijken.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
21 jul 2016 10:29Vaak kun je zit zelf door middel van een regel toe te voegen in je .htaccess oplossen.
Hier wordt het door een hoster uitgelegd.
- Otto
- Bezoeker
21 jul 2016 10:58Wijziging ongedaan gemaakt krijg ik foutmelding
"Warning: require_once(/home/sites/site44102/web/includes/defines.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site44102/web/index.php on line 37
Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/sites/site44102/web/includes/defines.php' (include_path='.:/opt/phpfarm/inst/php-5.5.19/pear/php/') in /home/sites/site44102/web/index.php on line 37"
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
21 jul 2016 11:32Neem contact op met je hoster zoals Wouter je al adviseerde.
Ze hebben de boel wel heel strak staan. Dit kost hun tijd en levert jou tijd verlies op.
- Otto
- Bezoeker
21 jul 2016 12:06Na het verwijderen van de aanpassing van het .htacces krijg ik
Warning: require_once(/home/sites/site44102/web/includes/defines.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site44102/web/index.php on line 37
Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/sites/site44102/web/includes/defines.php' (include_path='.:/opt/phpfarm/inst/php55/pear/php/') in /home/sites/site44102/web/index.php on line 37
Mijn hoster zegt:
Het volgende bestand wilt hij openen maar bestaat niet :/home/sites/site44102/web/includes/defines.php
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
21 jul 2016 12:30Zo niet, zet alle Joomla bestanden (ex map installation) van de versie die draait er FTP overheen.
- Otto
- Bezoeker
22 jul 2016 20:05 - 23 jul 2016 08:50Nu het ik een site aangemaakt met 3.5 deze staat lokaal.
Ik kan toch niet al deze bestanden zomaar overzetten. Welke bestanden zo het gaan.
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
- Drees
- Bekend met Joomla!NL
-
23 jul 2016 08:51Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 aug 2016 22:35Wat is de status van dit topic, is het al opgelost?
Zo ja, dan kun je na het terugkoppelen (graag met jouw oplossing) je topic zelf sluiten. Zo nee, geef dan aan wat er niet lukt en verduidelijk eventueel de huidige situatie. Als je besloten hebt om het totaal anders te doen, kan je dat ook aangeven. Geef in dat geval dan ook even aan of het topic gesloten kan/mag worden.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator