Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

t3 megamenu klapt niet uit na aanpassen omslagpunt

21 jul 2016 18:50
Hoi,
Hoi,

Op dit moment ben ik bezig het aanpassen van het 'omslagpunt' van een t3 mega-menu op deze site.
(Dus het moment waarop het menu voor de laptop omslaat in een menu voor mobiel (waarbij je op een button drukt en vervolgens een menu verticaal naar beneden uitklapt).
Het moment waarop het een button wordt wil ik namelijk eerder laten plaatsvinden.

Ik ben al een eindje op weg, echter wil de button nog niet uitklappen tussen bepaalde schermbreedtes, namelijk tussen ongeveer 768 en 1200 pixels.
Als je het scherm smaller maakt zie je op een gegeven moment een knop met daarnaast de tekst 'Producten'; om dat menu gaat het.

Hopelijk kan iemand mij een hint geven.

Hartelijke groet,
Liesbeth
  • skelp
  • skelp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

21 jul 2016 19:14
Hoi,

Wat is de URL van "deze site"? Dat kijkt wat makkelijker :)
  • rovel
  • rovel's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

21 jul 2016 22:06
Oeps, ik meende dat ik de link geplaatst had... De site is hier te vinden.
  • skelp
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

21 jul 2016 23:38
Hoi,
Kun je eens proberen of het er goed uitziet als je dit onderaan in het bestand templates/ja_playstore/css/custom.css zet?
Code:
@media (max-width: 1200px) {.t3-megamenu { display: block!important;}} @media (max-width: 768px) {.t3-megamenu { display: none !important;}} @media (min-width: 768px) { .navbar-toggle { display: none!important; }}

Als dit het oplost is er misschien wel een betere plaats om dit ergens in te zetten, maar ik ken de template niet.
  • rovel
  • rovel's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

22 jul 2016 11:04
Bedankt voor het meedenken, maar met die code doet het menu weer normaal, het werkt dan allemaal wel goed, maar wat ik wil is het moment waarop het een button wordt eerder plaats laten vinden, anders komen er op een gegeven moment 3 rijen menu-items onder elkaar en dat vindt ik niet mooi.

Dus het moment waarom er een uitklapknop komt moet op ongeveer 1200 px plaatsvinden (ipv 768px). Ik was ben al zover dat die knop er op dat moment is en het 'gewone' menu niet meer, alleen werkt de knop niet tussen de 1200 en 768px; als ik je er op klikt gebeurt er niks.
(Nou ja.... er gebeurt wel wat, maar dat zie je niet)

Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd.

Hartelijke groet,
Liesbeth
  • skelp
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

23 jul 2016 10:59 - 23 jul 2016 11:06
Hoi,
Wel goed uitgelegd, ik snap wat de bedoeling is. Heb nog wel een aantal settings uitgeprobeerd maar helaas, ik krijg het nog niet voor elkaar om het kleine menu tussen 768 en 1200 ook te laten uitklappen, sorry.
Misschien 1 van de andere forumleden ?
Misschien wel het best om de laatste 3 @media-regels uit custom.css te halen, om weer uit te kunnen gaan van jouw aanpassing.
  • rovel
  • rovel's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie