Ik ben bezig met een site, template Protostar voor maatje van me
Nou valt het me op dat als ik de site op de grootte van een smart zet, dat hij dan het menu toont dan de linker kolom met inhoud, en dan pas het artikel. Dat komt niet logisch op me over... Had liever het artikel met de info eerst.
Is dat mogelijk, enig idee?
Normaliter lees je altijd van links naar rechts en van onder naar boven.
met dit in gedachten is het een logische volgorde die op een mobiel wordt getoond. Zelf vindt ik het niet storend.
Een optie zou dan zijn om hetgeen je in een linkerkolom hebt staan, om die dan rechts te doen.
Op mobiel zal dan die kolom na de artikeltekst komen, zoals jij wilt.
Of kies bijvoorbeeld een template waarbij je bepaalde modules en/of posities kunt uitzetten indien de site wordt getoond op een mobiel apparaat.
of je het volgens media queries in je css kunt sturen weet ik zo niet, maar dat zou eventueel dan een optie kunnen zijn.
Groeten,Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Nou ja ik had zoiets van artikel eerst, maar ik vat je redenatie...
Ik ga idd eens kijken wat hij doet als ik de boel in e rechter kolom zet,,, niet aan gedacht
Dan eens kijken wat het mooiste uitpakt op smart en tablet
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!