Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Email beveiligd tegen spambots
Email beveiligd tegen spambots
31 jul 2016 16:19
Beste mede gebruikers,
Ik ben mijn website volledig opnieuw aan het opbouwen. Nu heb ik een aantal email adressen vermeld in een artikel. Daarbij verschijnt de volgende melding; "Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">info@Christian-Goossens.nl"
Kan iemand mij in niet al te moeilijke taal uitleggen hoe ik deze melding kan verhelpen, of javascript in kan schakelen?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Christian
Ik ben mijn website volledig opnieuw aan het opbouwen. Nu heb ik een aantal email adressen vermeld in een artikel. Daarbij verschijnt de volgende melding; "Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">info@Christian-Goossens.nl"
Kan iemand mij in niet al te moeilijke taal uitleggen hoe ik deze melding kan verhelpen, of javascript in kan schakelen?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Christian
- CGproductions
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jul 2016 17:46
Door geen handmatige opmaak toe te passen op de e-maillink.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 jul 2016 20:44
En hoe doe ik dat? Want ik heb nu het @ teken verwijderd en dan handmatig een email adres toegevoegd aan een email benaming, maar dan nog de melding...
Graag een duidelijke omschrijving voor een niet webmaster...
Graag een duidelijke omschrijving voor een niet webmaster...
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jul 2016 20:52
Dit probleempje is nu opgelost doordat ik bij de plugins, de email codering heb uitgezet.
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jul 2016 20:52 - 31 jul 2016 20:57
Ik neem aan dat het over deze pagina gaat?
christian-goossens.nl/index.php/startpagina/website-informatie
Die zie ik nu goed.
Onze berichten waren tegelijk geplaatst. Je moet het zelf weten, maar het uitzetten van de plugin zorgt ervoor dat je waarschijnlijk heel veel spam gaat krijgen.
Je moet de plugin aanzetten en gewoon het e-mailadres typen zonder daar opmaak (zoals kleur, vet o.i.d) aan mee te geven
christian-goossens.nl/index.php/startpagina/website-informatie
Die zie ik nu goed.
Onze berichten waren tegelijk geplaatst. Je moet het zelf weten, maar het uitzetten van de plugin zorgt ervoor dat je waarschijnlijk heel veel spam gaat krijgen.
Je moet de plugin aanzetten en gewoon het e-mailadres typen zonder daar opmaak (zoals kleur, vet o.i.d) aan mee te geven
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
31 jul 2016 21:10
Dat lukt dus niet! Als je een link plaatst in het aangegeven email adres dan zet het systeem daar zelf een linkkleur in.
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jul 2016 21:20
Nu heb ik de link verwijderd en het email adres handmatig ingevoerd, ervoor gezorgd dat de link uit de tekstregel is, en toen opgeslagen, daarna werkt het perfect. Bedankt voor de ondersteuning.
- CGproductions
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jul 2016 21:20 - 31 jul 2016 21:21
En de rest zet je er dus zelf bij:
Code:
Gekoppelde email adressen; </span><strong><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 10pt;"> <br /></span></strong><span style="color: #000000;">Algemene Informatie Christian Goossens</span><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 10pt;"><a href="mailto:
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.800 seconden