Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Hoe krijg ik een blog layout zonder subcategorie kopjes ?
Hoe krijg ik een blog layout zonder subcategorie kopjes ?
06 aug 2016 16:01
Hallo,
Ik heb een blog categorie layout. Daarin worden alle berichten uit de subcategorieën van de hoofdcategorie weergegeven. Dat gaat goed. Maar onderaan de pagina (tussen de berichten en de paginatie) staan de titels van de subcategorieën waarop ik kan klikken. Ik kom dan op de blogpagina van de desbetreffende subcategorie.
Maar ik wil de aanklikbare titels van de subcategorieën daar helemaal niet. Hoe krijg ik die weg? Ik heb al allerlei instellingen in het menu aan- en uitgezet en ook in de instellingen van de artikel-opties.
Wie weet raad?
Bedankt
Ik heb een blog categorie layout. Daarin worden alle berichten uit de subcategorieën van de hoofdcategorie weergegeven. Dat gaat goed. Maar onderaan de pagina (tussen de berichten en de paginatie) staan de titels van de subcategorieën waarop ik kan klikken. Ik kom dan op de blogpagina van de desbetreffende subcategorie.
Maar ik wil de aanklikbare titels van de subcategorieën daar helemaal niet. Hoe krijg ik die weg? Ik heb al allerlei instellingen in het menu aan- en uitgezet en ook in de instellingen van de artikel-opties.
Wie weet raad?
Bedankt
- KCJoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
06 aug 2016 20:07
Ga naar het betreffende Menu-item.
Kies het tabblad Categorie.
Zet " Toon subcategorietitels" op Verberg.
Als het goed is worden ze nu niet meer getoond.
Kies het tabblad Categorie.
Zet " Toon subcategorietitels" op Verberg.
Als het goed is worden ze nu niet meer getoond.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
07 aug 2016 13:52 - 07 aug 2016 21:14
Edit WoodyF4u: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Dank je voor je reactie. Ik heb al die instellingen al gehad. Zowel bij het menu item als bij de artikelen > opties > Blog. En de instelling van Subcategorietitels staat op Verberg. Maar helaas staan de categorieën er nog steeds???
Dank je voor je reactie. Ik heb al die instellingen al gehad. Zowel bij het menu item als bij de artikelen > opties > Blog. En de instelling van Subcategorietitels staat op Verberg. Maar helaas staan de categorieën er nog steeds???
- KCJoomla
- Joomla!NL ontdekker
07 aug 2016 21:13
Kijk eens of het misschien aan je template ligt.
Dit kun je het beste testen door even tijdelijk een van de standaard templates van Joomla te activeren.
Verschijnen na de templatewissel de subcategorieën nog steeds in Categorieblog?
Dit kun je het beste testen door even tijdelijk een van de standaard templates van Joomla te activeren.
Verschijnen na de templatewissel de subcategorieën nog steeds in Categorieblog?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
08 aug 2016 21:37
Hallo WoodyF4U,
Ik heb ook al een ander template geselecteerd en ook daar lag het niet aan. Inmiddels heb ik de instelling gevonden die wel verantwoordelijk was voor het tonen van de subcategorietitels. In het menu heb ik de volgende instelling op 'Verberg' gezet:
Tabblad categorie > beschrijving subcategorieën.
Dat werkt.
Ik heb ook al een ander template geselecteerd en ook daar lag het niet aan. Inmiddels heb ik de instelling gevonden die wel verantwoordelijk was voor het tonen van de subcategorietitels. In het menu heb ik de volgende instelling op 'Verberg' gezet:
Tabblad categorie > beschrijving subcategorieën.
Dat werkt.
- KCJoomla
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.710 seconden