Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost footer aanpassen in protostar
footer aanpassen in protostar
20 aug 2016 13:48
Heb een module footer gemaakt en nu wil ik de footer van protostar weghebben en dat krijg ik niet voor elkaar.
mijn website is www.zadelmakerijzis.nl en gebruik joomla 3.4.7
Wie kan mij helpen?
mijn website is www.zadelmakerijzis.nl en gebruik joomla 3.4.7
Wie kan mij helpen?
- Ingrid S
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
20 aug 2016 19:59
Ingrid,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ten eerste wil ik je met klem verzoeken je website zsm te updaten naar Joomla 3.6.2
Want 3.4.7 is namelijk al behoorlijk oud en de updates die sindsdien zijn uitgekomen zonder er voornamelijk geweest om beveiligingslekken te repareren.
Als je dus wil voorkomen dat je website wordt gehackt, raad ik je aan om zsm de update uit te voeren.
Maak wel altijd eerst een back-up van je volledige website. Bij voorkeur met Akeeba Backup.
Terugkomend op je vraag:
De footer is een module.
Die vind je via Extensies => Beheer => Modules.
En ik denk dat de module op de positie Footer staat geactiveerd.
Je kunt de inhoud van de module daar wijzigen of de module uitzetten/verwijderen om hem niet meer zichtbaar te laten zijn op je site.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ten eerste wil ik je met klem verzoeken je website zsm te updaten naar Joomla 3.6.2
Want 3.4.7 is namelijk al behoorlijk oud en de updates die sindsdien zijn uitgekomen zonder er voornamelijk geweest om beveiligingslekken te repareren.
Als je dus wil voorkomen dat je website wordt gehackt, raad ik je aan om zsm de update uit te voeren.
Maak wel altijd eerst een back-up van je volledige website. Bij voorkeur met Akeeba Backup.
Terugkomend op je vraag:
De footer is een module.
Die vind je via Extensies => Beheer => Modules.
En ik denk dat de module op de positie Footer staat geactiveerd.
Je kunt de inhoud van de module daar wijzigen of de module uitzetten/verwijderen om hem niet meer zichtbaar te laten zijn op je site.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
21 aug 2016 13:20
WoodyF4u,
Dank je wel voor je antwoord, maar ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest.
De module die ik zelf heb gemaakt die wil ik niet kwijt. Die staat inderdaad in Extensies => Beheer => Modules, en dat is de bovenste regel van de footer.
De twee regels daar onder " terug naar boven" en "© 2016 Zadel- en tuigmakerij Ingrid Sanders" dat kan ik niet vinden waar ik ze kwijt kan raken. Hoop dat je daar een oplossing voor weet.
Dank je wel voor je antwoord, maar ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest.
De module die ik zelf heb gemaakt die wil ik niet kwijt. Die staat inderdaad in Extensies => Beheer => Modules, en dat is de bovenste regel van de footer.
De twee regels daar onder " terug naar boven" en "© 2016 Zadel- en tuigmakerij Ingrid Sanders" dat kan ik niet vinden waar ik ze kwijt kan raken. Hoop dat je daar een oplossing voor weet.
- Ingrid S
- Nieuw op Joomla!NL
21 aug 2016 13:36
Die kun je wegkrijgen door onderstaande regels uit het bestand index.php van Protostar te halen:
Zorg nog wel voor het updaten van je website, als je tenminste wil voorkomen dat je website wordt gehackt
Code:
<p class="pull-right"><a href="#top" id="back-top"><?php echo JText::_('TPL_PROTOSTAR_BACKTOTOP'); ?></a></p>
<p>© <?php echo $sitename; ?> <?php echo date('Y');?></p>
Zorg nog wel voor het updaten van je website, als je tenminste wil voorkomen dat je website wordt gehackt
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Ingrid S
- Nieuw op Joomla!NL
21 aug 2016 14:16 - 21 aug 2016 14:16
Door aan te geven waarom je het wil sluiten.
Daarna kan een moderator van het team van Joomla!NL dit voor je doen.
Om het forum overzichtelijk te houden, sluiten we een topic nooit zomaar af.
Jij stelt een vraag, je krijgt hulpt en daarna is het handig (ook voor andere lezers) dat je vraag ergens toe heeft geleid.
En mocht je toch willen stoppen met een topic, dan willen we dus graag eerst weten waarom je stopt, zonder dat het tot een oplossing heeft geleid.
En heb je zelf al de oplossing gevonden, meld die dan hier.
Alleen daarna mag je het topic afsluiten met de groene knop "Dit is de oplossing".
Daarna kan een moderator van het team van Joomla!NL dit voor je doen.
Om het forum overzichtelijk te houden, sluiten we een topic nooit zomaar af.
Jij stelt een vraag, je krijgt hulpt en daarna is het handig (ook voor andere lezers) dat je vraag ergens toe heeft geleid.
En mocht je toch willen stoppen met een topic, dan willen we dus graag eerst weten waarom je stopt, zonder dat het tot een oplossing heeft geleid.
En heb je zelf al de oplossing gevonden, meld die dan hier.
Alleen daarna mag je het topic afsluiten met de groene knop "Dit is de oplossing".
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden