Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Posite "Banner" alleen op pagina HOME
07 okt 2016 05:53
Dag Mede-Joomla'ers!!
Wie helpt me aan mijn AHA!-erlebnis. Waarschijnlijk maak ik ergens een denkfout want ik kom er niet uit:
Ik heb een hoofdmenu: met de items: HOME - NIEUWS - Contact
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Peter
Wie helpt me aan mijn AHA!-erlebnis. Waarschijnlijk maak ik ergens een denkfout want ik kom er niet uit:
Ik heb een hoofdmenu: met de items: HOME - NIEUWS - Contact
- - Alleen op de pagina HOME wil ik de banner/slideshow weergeven.
- - Bij de module "banner/slideshow" heb ik aangegeven: alleen zichtbaar op HOME (Werkt als een dolle!)
- - Onder het menu-item NIEUWS opent een categorielijst. (Onder dit menu is er keurg geen banner/slideshow zichtbaar.)
- - Open ik echter een nieuwsartikel uit deze categorielijst, dan wordt op de pagina van dit nieuwsitem wél de banner/slideshow weergegeven!!
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Peter
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
07 okt 2016 10:35
Je ziet niets over het hoofd. Dit zou goed moeten werken. Misschien anders even kijken of je het met Advanced Module Manager van RegularLabs wel voor elkaar krijgt. Die heeft een optie om de daadwerkelijke homepage te selecteren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 okt 2016 13:09
Dank je wel, Astrid.
IK zal er es naar kijken -> Wel jammer dat een Joomla-omgeving hierdoor weer een extra extensie nodig heeft.
Wat bedoel je met: "Die heeft een optie om de daadwerkelijke homepage te selecteren. "?
Peter
IK zal er es naar kijken -> Wel jammer dat een Joomla-omgeving hierdoor weer een extra extensie nodig heeft.
Wat bedoel je met: "Die heeft een optie om de daadwerkelijke homepage te selecteren. "?
Peter
- Dokter_S
-
07 okt 2016 13:44
Zoals al aangegeven: dit zou goed moeten werken. Het zou aan je template kunnen liggen, dus je kunt het ook eens met een andere template proberen. Ik kan zo geen instelling verzinnen waardoor het niet werkt.
En voor wat betreft de "homepage", kijk hier maar (had je zelf ook even op kunnen zoeken).
En voor wat betreft de "homepage", kijk hier maar (had je zelf ook even op kunnen zoeken).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 okt 2016 13:50
Dankjewel, Astrid.
Uiteraard had ik er al gekeken. Ik begreep alleen niet wat je bedoelde met die opmerking omdat Joomla zelf die optie ook al heeft natuurlijk.
Ik ga es kijken of het aan de template zou kunnen liggen.
Hartstikke bedankt voor het meedenken!
Uiteraard had ik er al gekeken. Ik begreep alleen niet wat je bedoelde met die opmerking omdat Joomla zelf die optie ook al heeft natuurlijk.
Ik ga es kijken of het aan de template zou kunnen liggen.
Hartstikke bedankt voor het meedenken!
- Dokter_S
-
Tijd voor maken pagina: 0.708 seconden