Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JM News Portal template ver. 1.04
JM News Portal template ver. 1.04
18 okt 2016 17:06 - 18 okt 2016 17:07
Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kan komen wat de wijzigingen/aanvullingen/et cetera zijn van dit template. Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd of het 'hamburgermenu' er in is opgenomen (te herkennen aan het icoontje met 3 boven elkaar staande horizontale streepjes voor het hoofdmenu bij mobiele weergave van de website;.... nu geschiedt dat nog met een ouderwets en gebruiksonvriendelijk scrollmenu.
bvd
Erwin
bvd
Erwin
- EL
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
18 okt 2016 17:31
Namens het Joomlanl team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
Als het deze is kun je het zelf uittesten toch?
Als het deze is kun je het zelf uittesten toch?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
18 okt 2016 17:36
Thanks Romke! Kun je ook zien wat er in een nieuw template ge-update is? .... m.a.w. wat er toegevoegd/aangepast/gewijzigd is.
- EL
- Nieuw op Joomla!NL
18 okt 2016 17:46
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 okt 2016 17:49
Dan zul je ze beide moeten installeren om te zien naar bijv. de moduleposities en via templatebeheer kijken naar de features.
Ik ken de templates verder niet. Misschien de templates details.xml vergelijken?
Als je daarover beschikt bijv. in een testomgeving (hetzij live op de server bij je host in een submap, of lokaal)
Ik ken de templates verder niet. Misschien de templates details.xml vergelijken?
Als je daarover beschikt bijv. in een testomgeving (hetzij live op de server bij je host in een submap, of lokaal)
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
18 okt 2016 18:32
Aah oke, ik dacht dat er bij zoiets ook een overzicht was van waar de update uit bestaat. Thanks anyway!
- EL
- Nieuw op Joomla!NL
18 okt 2016 19:52 - 18 okt 2016 19:53
Heb je het antwoord van Astrid in #4 gezien?
Daarin staan de wijzigingen van het template vermeld.
Koppel nog even terug en daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Daarin staan de wijzigingen van het template vermeld.
Koppel nog even terug en daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden